مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: در حال حاضر نيز كيفيت آب قم نسبت به سال گذشته رشد خوبي داشته است و در حال حاضر EC آب شهر قم به زير 800 رسيده است و کیفیت آب بسيار مطلوب تر از گذشته است.
کد خبر: ۳۲۰۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 31 October 2016
به گزارش تابناک قم، علي جان صادق پور در جلسه معارفه مديران جديد مناطق امور مشتركين منطقه دو قم و پردیسان با حضور فرماندار قم، افزود: البته با تكميل سد كوچري و اتمام تصفیه‌خانه جديد آب قم كيفيت آب نیز به صورت قابل قبول تری ارتقا خواهد يافت.

وی ادامه داد: با تكميل تصفیه‌خانه شماره سه فاضلاب، اجراي 100 كيلومتر شبكه و برنامه‌ریزی براي اجراي 100 كيلومتر شبكه جديد با بهره‌گیری از تسهيلات بانك توسعه اسلامي در اين زمينه نيز از رشد بسيار خوبي برخوردار بوده‌ایم.

وي، با اشاره به تلاش های این شرکت از زمان تاسیس تاکنون، گفت: در حال حاضر حدود 470 هزار آحاد مشتركين آب و حدود 120 هزار آحاد مشتركین شبكه فاضلاب از اين خدمات بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به كمبود منابع آب پايدار در استان قم گفت: با تلاش‌هایی كه در سايه نظام مقدس جمهوري اسلامي انجام گرفته، در طول سال‌های گذشته، آب از مناطق مختلف به شهر قم منتقل شده و در حال حاضر وضعيت پايداري در تأمین آب شهر داريم.

صادق پور در ادامه با اشاره به ضرورت ارائه خدمات به مشتركين در نزدیک‌ترین فاصله مكاني اظهارکرد: هر چه ارائه خدمت به گيرندگان خدمات نزدیک‌تر باشد شفافيت كار بيشتر شده و زمان كمتري صرف می‌شود که در نتیجه به رضايت ارباب‌رجوع منجر خواهد شد.

وي افزود: بر همين اساس در تكميل استقرار مديران مناطق قصد داريم با تنفیذ اختيار بيشتر، شفاف‌سازی و کوتاه‌تر کردن فرايند ارائه خدمت، گام ديگري در افزايش رضايتمندي مردم برداريم.

صادق پور يادآور شد: در همين زمينه براي نخستين بار اقدام به معرفي مدير امور مشتركين منطقه پرديسان کردیم تا بتوانيم خدمات بهتري را به مردم ارائه دهيم.

فرماندار قم نيز در اين جلسه با قدرداني از برنامه شركت آب و فاضلاب در راستاي کوتاه‌تر كردن مسير خدمت به مردم و ايجاد منطقه جديد در پرديسان براي ارائه خدمت گفت: اين اقدام گامی مثبت در راستاي خدمت رساني هرچه بهتر و با كيفيت تر به مردم به شمار می‌رود.

رضا سيار با اشاره به اقدامات و برنامه‌های مختلف در راستاي آب‌رسانی به مردم قم تاکید کرد: از گذشته تا كنون با اجراي طرح‌های كوتاه مدت و بلندمدت، تلاش‌های زيادي براي افزايش كميت و كيفيت آب در شهر قم انجام گرفته كه احداث سد 15 خرداد و اجراي پروژه انتقال آب از سر شاخه‌هاي دز به قم از آن جمله است.

وي با اشاره به ضرورت اولويت خدمت رساني به مناطق محروم و بحراني خاطرنشان كرد: تمام دستگاه‌های خدمت رسان از جمله شركت آب و فاضلاب بايد در اين زمينه توجه وي‍ژه داشته باشند تا شاهد كاهش آسیب‌های اجتماعي باشيم.

فرماندار قم با تقدير از فعاليت گسترده شركت آب و فاضلاب براي اجراي شبكه فاضلاب در منطقه نيروگاه گفت: اين اقدام مهم شركت آب و فاضلاب در ايجاد زیرساخت‌های مناسب ارتقا سلامت و بهداشت محيطي را به دنبال خواهد داشت.

وي با بيان اينكه ارائه خدمات سريع، فني، جامع و كامل به مردم، زندگي مترقي شهري را رقم می‌زند، اظهارکرد: فرمانداري قم آمادگي كامل جهت همكاري و تعامل با شركت آب و فاضلاب براي ارائه خدمات موثرتر به مردم را دارد.

سيار با بيان اينكه رضايتمندي مردم آرزوي نظام است، خاطرنشان كرد: اميدواريم بتوانيم با همكاري همه دستگاه‌های استان در راستاي اين هدف مهم گام‌های مثبت و بلندي برداريم.

در پایان این جلسه علی معینی نسب به عنوان مدیر منطقه دو امور مشترکین، مهدی غلامی به عنوان مدیر منطقه پردیسان و سیدمجتبی رضوی به عنوان «مدیر دفتر پیاده سازی و اجرایی تعرفه» معرفی شدند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار