این معلم وظیفه شناس در هنگام نوشتن برتخته از عصا استفاده می کند و موقع بررسی تکالیف در مدرسه به حالت خوابیده برتخت با دانش آموزان صحبت می کند.
کد خبر: ۳۲۰۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱ 30 October 2016
همه ی ما روزی در کلاس های درس خصوصا دوره ی ابتدایی بوده ایم و شایدبهترین خاطرات و به یادماندنی ترین آن ها ،زمان حضور در این مقطع است که به علت روابط عاطفی معلم شاگردی که وجود دارد ، هیچ وقت از ذهنمان پاک نمی شود.
برای یک معلم ابتدایی بسیار سخت است که دانش آموزانش را رها کند و به دست دیگری بسپارد چون احساس می کند خلا عظیمی در زندگی خود دارد به همین خاطر معمولا معلمین ابتدایی نسبت به سایر مقاطع از شرایط ویژه تری برخوردار هستند.
علی وفانژاد از جمله معلمین مقطع ابتدایی است که در این رابطه به اثبات نگاه ویژه معلمین ابتدایی به موضوع درس ، می پردازد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این معلم که از ناحیه کمر دچار  بیماری است با وجود عود کردن بیماری خود اما حاضر به کنار گذاشتن کلاس خود نشده است.

علی وفانژاد معلم دبستان شهید سعیدی بلهزار یاسوج که سابقه بیماری دیسک کمر داشته و این بیماری در اوایل مهر شدت گرفت بطوریکه زیر نظر پزشک مرخصی استعلاجی دریافت کرد اما با ایجاد شرایطی خاص برای خود در کلاس درس حاضر شد و به انجام تدریس پرداخت.

وی به توصیه پزشک باید در حال استراحت و کمتر در حالت ایستاده باشد ، با این وجود با تهیه یک تخت و قرار دادن آن در کلاس و برای انجام وظیفه خود در پایه دوم این مدرسه تدریس می کند.
 
وفانژاد گفت:28سال سابقه تدریس دارم و علاقه فراوانی به تدریس و آموختن دارم و در سخت ترین شرایط کارم را انجام می دهم.

وی گفت:مرخصی استعلاجی ام پایان یافته ولی قبل و بعد از آن همچنین کلاس درس را رها نکردم و با شوق فراوان در کلاس حضور دارم.

این معلم وظیفه شناس در هنگام نوشتن برتخته از عصا استفاده می کند و موقع بررسی تکالیف در مدرسه به حالت خوابیده برتخت با دانش آموزان صحبت می کند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار