امام جمعه گیلانغرب گفت: دیدگاه ها و سخنان رهبر معظم اسلامی در ارتباط با بحث نفوذ دشمن در لایه های مختلف نظام، فصل الخطاب است.
کد خبر: ۳۱۹۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶ 28 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمدطاها مهری در خطبه های نماز جمعه این هفته گیلانغرب با اشاره به این که یکی از راه‌های ایجاد فکر آمریکایی، نفوذ در لایه های مختلف نظام اسلامی است، افزود: هشدارها و تذکرهای رهبری در چند ماه اخیر مبنی حفظ انقلاب اسلامی، خواب را از چشم هر انسان‌ آگاه، بیدار و دلسوز نظام می‌رباید. 
وی اظهارداشت: برنامه‌ نفوذ دشمن، تغییر باورها، آرمان‌ها، نگاه‌ها و تغییر سبک زندگی را هدف گرفته است و این همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مدیران صدا و سیما از آن به ‌عنوان جنگ نرم برنامه‌ ریزی ‌شده گسترده و همه‌ جانبه نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران یاد کردند. 
وی بیان کرد: در جنگ نرم تلاش می‌شود تا انسان‌ها در چنبره رنگ و لعاب مفاهیم و ارزش‌های غربی تسخیر شوند و افراد از درون ملت، مبتنی بر مفاهیم غربی به یکدیگر متصل شوند.
خطیب جمعه گیلانغرب ادامه داد: بی شک حفظ وحدت و انسجام ملی و تبعیت محض از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، تنها راهکار اساسی و اصولی برای مقابله با ترفندهای سازمان یافته دشمنان است.
حجت الاسلام مهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت محمد حسین فهمیده و گرامیداشت روز نوجوان‌ و بسیج دانش‌ آموزی‌، اضافه کرد: شهید فهمیده، یکی از هزاران دانش ‌آموز بسیجی کشور است که با نثار خون خود بر طراوت و سرخی خون شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی افزود. 
وی گفت: این شهید والامقام با سرمایه عظیمی از فهم و درک انقلابی و اسلامی به‌ دنبال طوفان حوادث انقلاب، وارد جنگ شد و با وجود سن کم ، خود را به خونین‌ شهر قهرمان رساند و با اقدامی آگاهانه و شجاعانه، نام خود را در دفتر شهیدان زنده تاریخ ثبت کرد. 
وی افزود: این دانش‌آموز رزمنده بسیجی با ایمان و بینش عمیق و استوار خود در جنگ با دشمن پیش‌قدم و با نیل به شهادت ، درس شجاعت، فداکاری و مقاومت را به همه بسیجیان و امت حزب‌الله آموخت.
امام جمعه گیلانغرب با گرامیداشت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، خاطرنشان کرد: سیزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت که می‌توانند چپاول‌ گران را به زباله‌دان تاریخ بسپارند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار