کد خبر: ۳۱۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۴ 27 October 2016


معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز گفت: سهمیه مرحله چهارم و پنجم نفت سفید عادی برای خانوارهای نفت سفید سوز در استان در نظر گرفته شده است و خانوارها مشکلی برای گرم کردن خانه‌های خود نخواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز، اکبر نوروزی اظهار کرد: براساس سهمیه جدید دومرحله‌ای خانوارهای یک تا چهار نفر به مقدار 880 لیتر، خانوارهای پنج نفره به بالا یک‌هزار و 320 لیتر و خانوارهای فصلی (سکونت غیردائم) به مقدار 220 لیتر می‌توانند نفت سفید مورد نیاز خود را از محل فروشندگی‌های مربوطه با نرخ مصوب هر لیتر یک‌هزار و 500 ریال دریافت کنند.

وی ادامه داد: دلیل اعلام سهمیه دو مرحله‌ای نفت سفید در این نوبت در پیش بودن فصل سرما، امکان ذخیره‌سازی بیشتر و کاهش هزینه حمل سوخت است.

نوروزی اضافه کرد: اعتبار این سری از سهمیه نفت سفید بر روی دستگاه‌های کارت‌خوان تمام فروشندگی‌ها حداکثر تا پایان آذرماه سال‌جاری بوده و فقط از طریق کارت الکترونیکی اختصاص به هر خانوار عرضه می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن شاخص‌های مربوطه و شرایط جوی استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون در پنج نوبت سهمیه دریافت نفت سفید برای خانوارهای نفت سفیدسوز اختصاص یافته است.

وی یادآورشد: در فصل سرما خانوارها به ویژه در مناطق کوهستانی شهرستان طالقان و جاده چالوس مشکلی برای گرم کردن خانه‌های خود نخواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار