کد خبر: ۳۱۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳ 26 October 2016


مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز گفت: متهمان دو پرونده قاچاق سیگارو سشوار واتومو قاچاق به 6 میلیارد ریال محکوم شدند.

علی اکبر مختاری روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: درپرونده سیگار دوفرد سیگارها با استفاده از خودروی سنگین کامیون از استان های غربی که به این استان انتقال می دادند وبه فروش می رساندند.

وی اضافه کرد: ازیکی ازمتهمان 42هزارپاکت و ازدیگری 73هزارو 890 پاکت سیگارو 350 بسته توتون به ارزش ریالی بیش از سه میلیاردرو 550میلیون ریال کشف شد .

وی گفت : این متهمان دستگیر به پرداخت جریمه 6میلیاردرو 230 میلیون ریال محکوم شدند.

مختاری افزود: درپرونده دیگر محموله بار به اسم وسایل تزئینی موی سر (گل سر) اقدام به حمل بارکرده بود درحالی که در اصل دو محموله بار که یکی 688 کارتن سه شوار وزن چهارتن و 630 کیلوگرم و باردیگر 280 کارتن به وزن چهارتن و 200کیلوگرم بود که کشف شد و متهمان دستگیرشدند .

وی اظهار داشت: ارزش ریالی این کالاها یک میلیاردریال برآورشده است .

وی گفت: از فعالان بخش واردات، انبار، توزیع، خرید و فروش بخصوص تجار و صنوف مرتبط درخواست می شود نسبت به رعایت قوانین و مقررات موضوعه از جمله قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز وهمچنین رعایت ضوابط گمرکی و توزیع فروش کالاهای قاچاق توجه داشته باشند.

وی یادآورشد: در صورت مشاهده تخلف ،علاوه بر ضبط کالاها، وسایل حمل و نقل و همچنین انبار یا مکان نگهداری و عرضه، مالکان و حاملان کالاها را به پرداخت جزای نقدی سنگین و سایر مجازات های قانونی محکوم می شوند.

وی، نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده ای روبرو می کند،بسیار تاثیرگذار دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار