همگام با زائران عشق در طریق الحسین(ع)/۷
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: دو موکب بزرگ استان کرمانشاه امسال به زائران اربعین حسین خدمت‌رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۳۱۷۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱ 24 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام میرزایی با اشاره به راه‌اندازی دو موکب بزرگ در استان کرمانشاه برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین، اظهار داشت: این دو موکب اکنون در حال راه‌اندازی و فراهم کردن امکانات لازم هستند و در زمان حرکت عزادارن به سمت کربلای معلی میزبان زائران از استانهای مختلف است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه عنوان کرد: این دو موکب از طرف اداره کل اوقاف استان کرمانشاه و از محل موقوفه حاج محمدتقی اصفهانی به مناسبت اربعین حسینی در مسیر راه کربلا راه‌اندازی و تجهیز می‌شود.

میرزایی درباره مکان این دو موکب گفت: یکی از این دو موکب در محل اراضی موقوفه حاج محمدتقی اصفهانی در ورودی شهر کرمانشاه و موکب دوم نیز در جاده ماهیدشت در محل کشتارگاه فوائدی ساخته می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های باشکوه فرهنگی برای خدمت‌رسانی به زائران، افزود: در بقاع متبرکه و امکان زیارتی استان کرمانشاه برنامه‌های مختلفی هچون توزیع بسته‌های فرهنگی و آماده‌سازی بقاع انجام می‌شود.

میرزایی با بیان اینکه استان کرمانشاه از گذشته‌های دور همواره میزبان زائران کربلای معلی بوده است، اظهار کرد: مردم استان شهیدپرور استان کرمانشاه به عنوان دروازه کربلا همچون سالهای گذشته با استقبال و پذیرایی شایسته از زائران اربعین ارادت خود را به سید‌الشهدا(ع) نشان می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار