کد خبر: ۳۱۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ 22 October 2016


امام جمعه کرج با بیان اینکه عملیات آزادسازی موصل با کمک اقشار مختلف عراق در حال انجام است، گفت: آزادسازی موصل سقوط داعش را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج گفت: رزمایش فدائیان حریم ولایت ارتش نمایش بخشی از توان و قدرت نیروی هوایی کشور است.

وی این اقدام را از ملزومات یک ارتش مجرب و مجهز عنوان کرد و گفت: در تامین امنیت منطقه به قدرت خود تکیه داریم و اگر دشمن قصد جسارتی را داشته باشد خانه عنکبوتی خود را ویرانه خواهد دید.

حسینی همدانی در بخش دیگری از سخنان خود به سیاست‌های کلی انتخابات که هفته گذشته از سوی رهبر انقلاب ابلاغ شد ، اشاره کرد وگفت: تمام دستگاه‌های تصمیم‌گیر باید بر این اساس سیاست‌های خود را تدوین کنند.

امام جمعه کرج افزود: اجرایی شدن این سند کاستی‌ها را جبران کرده و با تعیین نوع هزینه‌ها، شفاف‌سازی عملکرد مالی داوطبان و تشکل‌های سیاسی و مبارزه با متخلفان نقاط ضعف را یادآوری و برطرف می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز تاکید کرد: برخی نامزدهای انتخاباتی با وعده‌های نابجا زمینه سو استفاده را فراهم می‌کنند،اگر این سند به درستی اجرایی شود بسیاری از تخلفات ریشه‌کن می‌شود.

وی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات بر اهمیت انتخابات شوراهای شهر و روستا تاکید کرد و گفت: اهمیت بالای این انتخابات از آن جهت است که مستقیم با زندگی روزمره ما ارتباط دارد.

خطیب جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار اخیر جمعی از نخبگان کشور با رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبری در این دیدار نسبت به انحراف در حرکت علمی کشور ابراز نگرانی داشتند، از همین رو تحقیقات و پایان نامه‌ها باید در راستای رفع نیازهای کشور باشد.

حسینی همدانی در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس سازمان ملل متحد خاطرنشان کرد: اکنون بین ابر قدرت‌های جهان سکوت وجود دارد؛ چراکه با حق وتو از ظلمی که در کشورهای مسلمان توسط دشمنان به وجود می‌آید، حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه عملیات آزادسازی موصل با کمک اقشار مختلف عراق در حال انجام است، تصریح کرد: آزادسازی موصل سقوط داعش را در پی خواهد داشت.

امام جمعه کرج به نقش مدافعین حرم در تامین امنیت کشور تاکید کرد و یادآور شد: مدافعین حرم نباید مورد هجمه توهین و انتقاد قرار گیرند؛ چرا که آنها از کیلومترها دورتر امنیت کشور را تامین می‌کنند.

حسینی همدانی در پایان به در پیش بودن اجتماع بزرگ اربعین اشاره کرد وگفت: البرز در این اجتماع بزرگ سهمی 30 هزار نفری دارد، بنابراین انتظار است دستگاه‌ها برای تامین تدارکات لازم تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار