کد خبر: ۳۱۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ 19 October 2016


مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران با بیان اینکه بازیکن سالاری در فوتبال روز دنیا دیگر معنی ندارد، گفت: هیچ زمانی نمی‌بینیم که رونالدو و یا بنزما به دلیل تعویض خود به زیدان اعتراض کرده و با حالت قهر و عصبانیت به رختکن بروند.

علی‌ باغمشیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از اصول فوتبال حرفه‌ای، احترام گذاشتن به کادر فنی و تصمیمات مربی است و در دنیای امروز هیچ بازیکن حرفه‌ای به تصمیم مربیان خود اعتراض نمی‌کند.

وی افزود: خوشبختانه صدا و سیما در سال‌های اخیر در مورد پخش مستقیم و زنده مسابقات فوتبال روز دنیا پیشرفت‌های بسیاری داشته و هر شب یک و یا چند دیدار از تیم‌های بزرگ دنیا را پخش می‌کند.

عضو تیم فوتبال ستارگان استان البرز تصریح کرد: ما هر شب شاهد هستیم که بازیکنان بزرگی چون رونالدو، مسی، مانوئل نویر، نیمار و ... در ترکیب اصلی قرار گرفته و بازی می‌کنند و حتی بارها آنها تعویض شده‌اند.

باغمیشه گفت: برخی از تعویض‌ها به دلیل تغییر سیستم و تاکتیک بازی و برخی نیز به دلیل عملکرد خود بازیکن است، اما هیچ زمانی نمی‌بینیم که رونالدو و یا بنزما به دلیل تعویض خود به زیدان اعتراض کرده و با حالت قهر و عصبانیت به رختکن بروند.

وی بیان داشت: ‌علت اصلی این است که بازیکن سالاری در فوتبال روز دنیا دیگر معنی نداشته و برخوردهای جدی با متخلفان در باشگاه‌های بزرگ دنیا صورت می‌گیرد.

این پیشکسوت فوتبال با اشاره به حاشیه‌های ایجاد شده در مورد بختیار رحمانی و مهدی طارمی پس از تعویض آنها در آخرین دیدار بازی‌های تیم‌شان، افزود: ما اگر می‌خواهیم فوتبال ما پیشرفت کرده و به طور کامل حرفه‌ای شود، باید اصول حرفه‌ای را هم رعایت کنیم.

باغمیشه ادامه داد: بنابراین به هیچ عنوان کار این دو بازیکن حرفه‌ای نبوده و بیشتر از همه به خود و تیم‌شان آسیب رسانده و می‌رسانند.

وی اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس زیر ذره‌بین قرار دارند و همه رفتار و عملکرد و حتی کارهای کوچک بازیکنان و مربیان و مدیران این دو باشگاه از سوی مردم و رسانه‌ها به طور دقیق رصد می‌شود.

مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس افزود: امسال پرسپولیس نتایج خوبی گرفته و در صدر قرار دارد و به نظر می‌رسد که استقلال هم روزهای بد ابتدایی فصل را پشت‌سر گذاشته و در حال پیشرفت است.

باغمیشه در پایان تصریح کرد: در این شرایط تنها عاملی که می‌تواند این دو تیم را از مسیر اصلی خارج کند، حاشیه‌ و حاشیه‌سازی بوده و برای استقلال و پرسپولیس حاشیه از سم هم بدتر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار