در آئینی به مناسبت هفته معلم و با حضور فرهنگیان، مولفان فرهنگی استان بوشهر تجلیل شدند.
کد خبر: ۳۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 05 May 2015
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ظهر دوشنبه در آئین تجلیل از مولفان فرهنگی استان بوشهر اظهار داشت: فرهنگیان استان بوشهر در عرصه‌های مختلف دارای آثار گران‌بهایی هستند و در زمینه تالیف نیز آثار زیادی از فرهنگیان ثبت شده است.

علی‌مراد کرمی بر لزوم تلاش برای توسعه برنامه‌های تحقیقاتی تاکید کرد و ادامه داد: در کشور ما به خوبی به مسائل تحقیقاتی و پژوهشی توجه نشده است و تلاش می‌شود که این برنامه‌ها از دوران مدرسه برای دانش‌آموزان نهادینه شود.

وی به تجلیل از ۵۷ مولف فرهنگی استان بوشهر در این آئین اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: امیدواریم بتوانیم گامی در زمینه تقدیر از مولفان فرهنگی و فعالان عرصه تحقیق و پژوهش برداریم.

دکتر سید جعفر حمیدی از اساتید برجسته دانشگاه تهران و دانشگاه‌های استان بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: معلم نقش بسیار مهمی در تعیین مسیر جامعه به سوی موفقیت دارد و با هدایت خود دانش‌آموزان را از گمراهی نجات می‌دهد.

وی با تاکید بر لزوم تلاش ویژه برای رفع مشکلات فرهنگیان در بخش‌های مختلف، اضافه کرد: معلم برای اینکه عملکرد مطلوبی داشته باشد باید به کار خود عشق بورزد و با تمام وجود در راستای انجام فعالیت تربیتی و پرورشی خود تلاش  کند.

سیدحسن محمدی رئیس پژوهشگاه معلمان نیز در این آئین با تاکید بر لزوم تدوین آثار و تجربیات معلمان برای استفاده نسل‌های اینده، گفت: مولفان فرهنگی استان بوشهر آثار بسیار خوبی را در بخش‌های مختلف تالیف کرده‌اند که دارای ارش و جایگاه بالایی است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار