فرماندار شهرستان فامنین با اشاره به نبود سرویس بهداشتی در برخی مدارس گفت: تعدادی از مدارس نیاز به بازسازی دارند و مشکلات راه‌های دسترسی به آنها نیز باید در روستاها رفع شود.
کد خبر: ۳۱۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷ 05 May 2015
فرماندار شهرستان فامنین گفت: با کمبود 25 کلاس درس در سطح شهرستان مواجه هستیم و برخی از مدارس سرویس بهداشتی مناسب ندارند.
به گزارش فارس؛ ظاهر پورمجاهد همدان اظهار کرد: در هفته گرامیداشت مقام معلم برنامه بازدید از مدارس مختلف شهرستان در دست انجام است.وی با اشاره به بازدید از مدارس روستاهای دورافتاده شهرستان بیان کرد: تقدیر از معلمان نیز در این هفته انجام خواهد شد.
فرماندار فامنین با اشاره به کمبود 25 کلاس درس در سطح شهرستان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش فامنین با مشکلی در زمینه نیروی انسانی مواجه نیست اما عمده نیروی انسانی از همدان و دیگر شهرستان‌ها به کار گرفته شده‌اند و هر روز باید در رفت و آمد باشند.وی با اشاره به نبود سرویس بهداشتی در برخی مدارس گفت: تعدادی از مدارس نیاز به بازسازی دارند و مشکلات راه‌های دسترسی به آنها نیز باید در روستاها رفع شود.
پورمجاهد در خصوص رسیدگی به مشکلات روستاها عنوان کرد: برای بررسی مشکلات روستاها از نزدیک و شنیدن مشکلات، طرحی با عنوان روستاگردشی در دست انجام است.وی روستاگردشی را زمینه‌ای برای بررسی مشکلات روستاها از نزدیک دانست و اضافه کرد: در این برنامه هیچ‌گونه تشریفاتی وجود ندارد و مشکلات مطرح شده از طرف روستاییان در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان طرح می‌شود.فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: برای تحقق شعار سال نباید منتظر باشیم تا مردم به دولت مراجعه کنند بلکه باید به عنوان کارگزار به سوی مردم برویم و با شنیدن مشکلات آنان در راستای تحقق شعار «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» گام برداریم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار