کد خبر: ۳۱۳۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 17 October 2016


معاون وزیر صنعت با بیان اینکه باید کارآمدی تسهیلات اعطایی به واحدهای صنعتی سنجیده شود، گفت: در حال حاضر ۱۰ روز است که گروه نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز کار خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمدرضا فیاض در حاشیه افتتاح خط تولید طرح‌های صنعتی که ظهر امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این واحد با اشتغال اولیه 25 نفر همراه است، اظهار داشت: در این خط 170 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

معاون وزیر صنعت با بیان اینکه این خط، لوله‌های مورد استفاده عمرانی، فاضلاب و شهری تولید می‌کند، افزود: این صنعت در کشور جدید است که می‌تواند خدمات خوبی به طرح‌های عمرانی و شهری بدهد.

وی با اشاره به اینکه فاز توسعه این خط ظرف یک سال آینده راه‌اندازی می‌شود، گفت: مجموعه این طراحی، ساخت و راه‌اندازی با ایده مهندسین ایرانی انجام شده است.

فیاض با بیان اینکه این تولید بومی شده است، ادامه داد: امروز صبح در جلسه‌ای با حضور استاندار البرز در جلسه رفع موانع تولید در مورد پرونده‌های دارای مشکل صحبت و مشکلات آنها بررسی و مورد حل و فصل قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه یکی از واحدهای خوب آرد کشور ظرف چندماه آینده به تولید می‌رسد، بیان کرد: این واحد در دهه فجر افتتاح می‌شود.

فیاض با بیان اینکه رونق تولید برای واحدهای صنعتی شکل جدی یافته است، افزود: بانکها در این امر مشارکت خوبی دارند.

وی با اشاره به اینکه استان البرز یکی از استانهای خوب صنعتی است، گفت: این استان جزو استانهای مهم بوده و در حال حاضر جزو 30 درصد استانهای نخست در این زمینه است.

معاون وزیر صنعت با بیان اینکه نزدیک به 170 واحد از تسهیلات استفاده کرده‌اند، افزود: نزدیک به 16 هزار میلیارد از تسهیلات بانکی بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه باید کارآمدی تسهیلات سنجیده شود، گفت: در حال حاضر 10 روز است که گروه نظارتی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز کار خود را آغاز کرده است.

فیاض افزود: تا پایان سال جاری 10 هزار واحد صنعتی در سطوح متوسط و کوچک به چرخه تولید بازمی‌گردند.

ایرج موفق همچنین در حاشیه بازدید از خط تولید شرکت خاورپرس که ظهر امروز در کرج برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر معاون وزیر صنعت به استان البرز در جهت توسعه مدیریت منابع و امور استان البرز اظهار داشت: در جلسه‌ای با حضور معاون وزیر مشکلات واحدهای صنعتی بررسی شد.

مدیرکل صنعت استان البرز با بیان اینکه مشکل 6 واحد بررسی و درباره آن‌ها مصوباتی تایید شد، افزود: معاون وزیر از ساختمان جدید سازمان بازدید کرد.

وی با اشاره به دیدار معاون وزیر صنعت با نماینده ولی‌فقیه در استان البرز، گفت: امام‌جمعه کرج نکاتی را ارائه داده و قرار شد که این نگاه در دستور کار قرار گیرد.

موفق با بیان اینکه معاون وزیر صنعت با تشکل‌ها نشستی برگزار می‌کند، افزود: صنایع استان البرز در حوزه صادرات دارای وضعیت خوبی است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 10 درصد واحدهای نمونه کشوری به استان البرز تعلق داشته است، بیان کرد: از 40 واحد نمونه کشوری در سال گذشته، 4 واحد به استان البرز تعلق داشت.

موفق با بیان اینکه در روز ملی صادرات مراسم تجلیل از برگزیدگان در استان برگزار می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر در حال ارزیابی اطلاعات واحدها برای انتخاب واحد نمونه هستیم.

وی با اشاره به اینکه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد تدابیر ویژه 800 واحد مطرح شده است، گفت: نزدیک به 600 مصوبه برای رفع مشکلات اجرایی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار