اقدامات نمادین؛ مُد مدیران؛
تابناک: اقدامات نمادین تنها نقطه مثبت در کارنامه این مسئولان است اما اگر یک نابینا بخواهد با وعده های مسئولان به سطح شهر برود و خود را همچون دیگر شهروندان یک شهروند عادی که می تواند از تمام امکانات موجود در جامعه استفاده کند، بداند، قطعا در اولین گام های خود زمین خواهد خورد!.
کد خبر: ۳۱۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷ 16 October 2016
تابناک اصفهان: اکثر مسئولان در این سالها شعارگرا شده‌اند تا عملگرا و بیش از اینکه تفکری برای اجرا و مدیریت داشته باشند در پس هر انتخابات یا مناسبتی دغدغه این را دارند که چگونه سخنرانی داشته باشند که پر از شعارهای نافذ باشد اما دریغ از اینکه حتی همین شعار دادن هایشان نیز برشی نداشته باشد و تکرار مکررات باشد.
 
دیروز هم روز عصای سفید بود روزی که مسئولان ما هر یک پشت تریبون قرار گرفتند شعاری مناسبتی دادند و همچون خود اهل درد تنها بازگو کننده درد بودند بدون اینکه نگاهی به جایگاه و اختیارات خود کنند و از اقداماتی که تاکنون برای این قشر باید انجام می دادند و ندادند، بگویند.
 
اقدامات نمادین تنها نقطه مثبت در کارنامه این مسئولان است اما اگر یک نابینا بخواهد با وعده های مسئولان به سطح شهر برود و خود را همچون دیگر شهروندان یک شهروند عادی که می تواند از تمام امکانات موجود در جامعه استفاده کند، بداند، قطعا در اولین گام های خود زمین خواهد خورد!.
 
این یعنی همه شعارهای مدیران برای این قشر پشت در وعده ها مانده  و هیچ گاه مجال تحقق نیافته است.
 
مقایسه شرایط نابینایان و معلولان در ایران با کشورهای اروپایی نشان می دهد مدیران ما نتوانسته اند وضعیت را حتی تا مرز استاندارد هم پیش ببرند و نتیجه آن سختی زندگی برای این قشر در شهرهایی شده است که گاهی راه رفتن در آن برای شهروندان غیرمعلول هم کمی سخت است.
 
از طرف دیر حمایت های مالی و تحصیلی که در کشورهای اروپایی از این قشر صورت می گیرد قابل قیاس با ایران نیست و همین میزان کمک مالی اندک هم به اذعان معلولان بعد از طی مراحل اداری دشوار و تحقیقات فراوان به حساب آنها واریز می شود که شاید هزینه دو بار ویزیت پزشک اشان هم نشود!.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار