در این پارک 18 دکتر و کارشناس در تمام ایام هفته به جز شنبه ها و ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان هستند
کد خبر: ۳۱۱۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 15 October 2016

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان جنوبی، این پارک در مرکز مشاوره تخصصی هادی بیرجند، واقع در خیابان جمهوری 19 میدان افتتاح اولین پارک تخصصی علمی- کاربردی کودکانشهید سندروس این شهر راه اندازی شد.
مدیر داخلی مرکز مشاوره تخصصی هادی بیرجند گفت: در این پارک تخصصی کودکان 3 تا 9 سال برای تشخیص و درمان  اختلالات رفتاری، یادگیری وحرکتی پذیرش میشوند.
آقای طباطبایی هزینه پذیرش هرکودک در این پارک را 25 هزار تومان اعلام کرد و افزود: در این مرکز اختلالات رفتاری و یادگیری کودکان با ابزارهایی همچون گفتار درمانی، موسیقی درمانی، بازی درمانی، نمایش خلاق، اتاق رنگ، سالن شنی، اتاق قصه و سالن ورزشی، تشخیص داده و درمان می شود.
وی گفت: در این پارک 18 دکتر و کارشناس در تمام ایام هفته به جز شنبه ها و ایام تعطیل هر روز از ساعت 16:30 تا 19:30 ، آماده ارائه خدمات به مراجعه کنندگان هستند .
مدیر داخلی مرکز مشاوره تخصصی هادی بیرجند افزود: خانواده هایی که از برخی رفتارهای کودکان شان همچون هیجان وفعالیت زیاد، شب ادراری، خجالت کشیدن، کم فعالیتی و دیگر رفتارها رنج می برند میتوانند با مراجعه به پارک تخصصی علمی - کاربردی کودکان، علت رفتارهای غیر معمول کودکان شان را تشخیص دهند و درمان کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار