خبر تابناک بار دیگر تایید شد
با انتصاب فرماندار جدید طالقان، طی 17 ماه اخیر 4 فرماندار در این شهرستان منصوب و پس از چند ماه تغییر کرده‌اند و این امر به طور قطع آسیب‌های مدیریتی به طالقان وارد می‌کند.
کد خبر: ۳۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۶ 05 May 2015
به گزارش تابناک – البرز: با تشکیل دولت یازدهم به ریاست حسن روحانی، سید طاهر طاهری به عنوان استاندار البرز منصوب شد.
وی نیز در دوازدهم آذر 92 یوسف صدیقی را به سمت فرماندار طالقان انتخاب کرد.
پس از برکناری طاهری از استانداری البرز و آمدن سید حمید طهایی به این استان، وی در تاریخ 29 مرداد یعنی حدود 8 ماه بعد، کوروش لهراسبی معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرمانداری طالقان را با حفظ سمت به سرپرستی این فرمانداری منصوب کرد.
تابناک البرز در تاریخ نوزدهم بهمن با انتشار گزارشی اعلام کرد که از شمالی‌ترین شهرستان البرز خبر می‌رسد که به زودی فرماندار طالقان باز هم تغییر می‌کند.
این خبر با انتصاب فرماندار جدید طالقان تایید شد.
روابط عمومی فرمانداری طالقان طی گزارشی اعلام کرده است که در مراسمی و با حکم رحمانی فضلی وزیر کشور، مصطفی علی‌آبادی فراهانی به‌عنوان فرماندار جدید شهرستان طالقان منصوب شد.
در این  مراسم که با حضور ملاصالحی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه طالقان‌، اعضای شوراهای اسلامی شهر، بخش و شهرستان و مسئولین دستگاه‌های اجرایی طالقان برگزار شد، از زحمات کورش لهراسبی تقدیر و مصطفی علی آبادی فراهانی به عنوان فرماندار جدید شهرستان طالقان منصوب شد.
برای برگزاری مراسم تودیع و معارفه فرماندار طالقان، از هیچ خبرنگاری دعوت نشده است.
با انتصاب فرماندار جدید طالقان باید گفت که طی 17 ماه اخیر 4 فرماندار در این شهرستان منصوب و پس از چند ماه تغییر کرده‌اند و این امر به طور قطع آسیب‌های مدیریتی به طالقان وارد می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظا م الله مهرانی طالقانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
اقای فراهانی سلام مخابرات طالقان در خصوص صدورفیش تلفن مخابرات و اس م س فیش تلفن کمکاری می کند اداره ها ی طالقان در کار خود احساس مسئولیت نمی کنند طالقان باید در کشور نمونه باشد متا سفانه بر عکس است با تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار