امام جمعه شهرستان زهک در شمال سیستان و بلوچستان گفت: افزایش نرخ حامل های انرژی در سیستان با توجه به شرایط محرومیت موجود یکی از مشکلات این منطقه محسوب می شود که باید تمام مسئولان برای حل آن تلاش کنند.
کد خبر: ۳۱۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷ 14 October 2016
حجت الاسلام حسن خدری در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زهک با اشاره به جنایت های آل سعود در منطقه اظهار داشت: مردم مظلوم یمن با استفاده از سلاح های خوشه ای قتل عام می شوند که به امید خدا ثمره این مظلومیت سقوط آل سعود خواهد بود.
وی با اشاره به فعالیت افراد 2 تابعیتی در ارگان های مختلف ایران اسلامی، مدیریت و نظارت بر فعالیت این افراد و نیز ندادن هیچ گونه سمت و مقامی در ادارات به آنان را خواستار شد.
وی ادامه داد: همچنین میزان بیکاری هر روز در جامعه در حال افزایش است که مسئولان باید نسبت به رفع این مشکل راهکارهای علمی ارائه دهند.
امام جمعه شهرستان زهک در شمال سیستان و بلوچستان با گرامیداشت روز اولیا و مربیان افزود: تمام مردم باید ارتباط مستمر و خوبی با آموزش و پرورش و مدارس برقرار کنند.
حجت الاسلام خدری همچنین با اشاره به روز جهانی غذا تصریح کرد: یکی از علت های اصلی وجود بیماری های مختلف در جامعه رواج استفاده از غذاهای نامناسب و فست فودی است در صورتی که با توسعه فرهنگ و توصیه های دین در ارتباط با غذا می توان جامعه سالم تری داشت.
شهرستان زهک در 240 کیلومتری شمال زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده و یکی از شهرستانهای پنجگانه منطقه سیستان و نقطه ورودی آب از افغانستان به ایران اسلامی محسوب می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار