دبیر هیأت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان هرمزگان گفت: ورزشکار نابینای هرمزگانی در رقابت‌های کشوری مشهد مؤفق به دریافت مدال طلا در رشته پرش طول شد.
کد خبر: ۳۰۸۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 08 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، عبدالرضا محمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ورزش نابینایان هرمزگان در رشته‌های مختلف در حال رشد و افتخار آفرینی برای استان است و پس از درخشش بانوان نابینای هرمزگانی در رقابت‌های کشوری در مشهد مقدس، شاهد درخشش ورزشکاران نابینای مرد در این رقابت‌ها هستیم.

وی بیان کرد: یعقوب باشنده ورزشکار نابینای هرمزگانی مؤفق شد تا امروز در رقابت‌های کشوری نابینایان در شهر مشهد مقدس به مدال طلای رشته پرش طول دست پیدا کند.

دبیر هیأت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان استان هرمزگان همچنین به مؤفقیت تیم گلبال نابینایان استان در رقابت‌های 4 جانبه استان فارس در شهرستان جهرم اشاره و عنوان کرد: تیم گلبال نابینایان استان هرمزگان در رقابت‌های چهارجانبه استان فارس که با حضور تیم‌های کهکلیویه و بویر احمد، فارس، هرمزگان و جهرم برگزار شد موفق به کسب عنوان نائب قهرمانی این رقابت‌ها شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: نجف خاکسار مربی تیم گلبال نابینایان هرمزگان و حمید پورحسن نیز به عنوان سرپرست این تیم به رقابت‌های 4 جانبه استان فارس اعزام شده بودند که توانستند به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کنند. استان فارس در این رقابت‌ها به عنوان اولی دست یافت.

وی گفت: هیأت ورزشی نابینایان و کم‌بینایان هرمزگان به طور مداوم در جهت اعزام ورزشکاران به رقابت‌های مختلف کشور اقدام می‌کند و از سوی دیگر برای رشد و پیشرفت و درخشش ورزشکاران هرمزگانی در رقابت‌های ملی و بین‌المللی برنامه‌ریزی می‌کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار