رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برگزاری مراسم اعتکاف در 9 مسجد کنگان خبر داد.
کد خبر: ۳۰۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹ 04 May 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام رحیم اهرمی شامگاه یکشنبه در بازدید از مراسم‌های اعتکاف کنگان اظهار کرد: کنگان از شهرهای مذهبی است و مردم این شهرستان در تمام برنامه‌های مذهبی حضوری باشکوه دارند.

وی با اشاره به استقبال مردم از مراسم اعتکاف افزود: مراسم معنوی اعتکاف در 9 مسجد این شهرستان با حضور معتکفین از اقشار مختلف جامعه برگزار شد و در نخستین روز اعتکاف، معتکفین با حضور خود در مساجد، فضای معنوی جامعه را رونق بخشیدند.

این مسئول گفت: دعوت از روحانیون و فعالان فرهنگی و قرآنی برای اجرای برنامه‌های مداحی و مولودی‌خوانی میلاد امام علی (ع)، برگزاری گفتمان‌های دینی، انس با قرآن با اجرای برنامه‌های ترتیل‌خوانی، آموزش صحیح‌خوانی نماز و اجرای اعمال مخصوص اعتکاف از مهم‌ترین برنامه‌های اعتکاف ایام‌البیض 1436 است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان همچنین از برگزاری دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.
اهرمی بیان کرد: دوره‌های تربیت معلم که توسط سازمان دارالقرآن طراحی شده در راستای پرورش مربی و اساتید قرآنی است که اداره تبلیغات اسلامی کنگان به برگزاری دوره تربیت معلم اقدام می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان گفت: دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم با هدف ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی و دینی مربیان قرآنی شهرستان کنگان برگزار می‌شود.

وی افزود: دوره تربیت معلم از نیمه دوم اردیبهشت ماه به صورت رسمی کلاس‌های خود را در موسسه قرآنی نورالزهرا (س) راه‌اندازی می‌کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار