در آئینی با حضور حجت السلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و سیدحسین هاشمی استاندار و رئیس ستاد بازسازی عتبات تهران از فعالان مسجدی در زمینه بازسازی اعتاب مقدسه تجلیل شد
کد خبر: ۳۰۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 05 October 2016
در آئینی با حضور حجت السلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و سیدحسین هاشمی استاندار و رئیس ستاد بازسازی عتبات تهران از فعالان مسجدی در زمینه بازسازی اعتاب مقدسه تجلیل شد.
 
در همایش ستاد بازسازی عتبات عالیات مساجد شمال غرب تهران علاوه بر امام جمعه موقت تهران و استاندار، ائمه جماعات مساجد ناحیه شهید مطهری (ره) و فرماندهان پایگاه‌های بسیج نواحی شهید باهنر، قدس، عمار یاسر و حضرت ولیعصر (عج) حضور داشتند.
 
بنا بر این گزارش در این مراسم حجت الاسلام سید محمد حسین میر شاه ولد، مدیر ناحیه شهید مطهری گزارشی از فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات مساجد شمال‌غرب تهران ارائه کرد.
 
در ادامه این مراسم حجت السلام صدیقی مهمان ویژه این مراسم در موضوع ضرورت و اهمیت ساخت و توسعه صحن مطهر حضرت زهرا (س) در نجف اشرف سخنرانی کرد.
 
در پایان این مراسم از ائمه جماعات و همچنین رابطین مساجد که در امر جمع آوری کمک‌های مردمی جهت ساخت صحن مطهر حضرت زهرا (س) در نجف اشرف حضور فعالی داشته‌اند تقدیر شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار