در کشور ما شدت ضریب نفوذ بیمه در مقایسه با میانگین دنیا پایین است و متاسفانه در استان خوزستان این شاخص در مقایسه با سایر استان هایی که وضعیت مشابهی با ما دارند وضعیت بدتری دارد
کد خبر: ۳۰۶۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 04 October 2016

پریسا ملکی مدیریت شرکت بیمه معلم استان خوزستان در گفتگو با تابناک گفت: بیمه مأمن آرامش مردم است. قطعا در تمام دنیا دیدگاه مردم نسبت به بیمه کسب آرامش در مواجه با بحران در طول زندگی است. 

وی در ادامه افزود: کار بیمه گر پوشش و حمایت از بیمه گذاران در مواقع بروز حوادث و خطرها است. شرکت های بیمه تمام بیمه گذاران خود را مورد حمایت قرار می دهند و خسارات وارده به آن ها را جبران می کنند. 

ملکی در خصوص هدف شرکت بیمه معلم گفت: هدف اصلی شرکت بیمه معلم جلب رضایت و تامین آرامش خاطر و کسب اطمینان مشتریان است.

مدیر شرکت بیمه معلم استان خوزستان در خصوص جایگاه بیمه معلم در استان خوزستان گفت: متاسفانه باید گفت در کشور ما بویژه استان خوزستان برخلاف کشورهای توسعه یافته شاخص نفوذ بیمه بسیار پایین است. همانطور که می دانیم یکی از شاخص های بررسی توسعه یافتگی در دنیا سنجش ضریب نفوذ بیمه در بین مردم جامعه تعریف می شود. در کشور ما شدت ضریب نفوذ بیمه در مقایسه با میانگین دنیا پایین است و متاسفانه در استان خوزستان این شاخص در مقایسه با سایر استان هایی که وضعیت مشابهی با ما دارند وضعیت بدتری دارد.

وی تصریح کرد: شرکت بیمه معلم استان خوزستان هدفش اشاعه فرهنگ بیمه در بین آحاد جامعه است. ما بنا داریم تا براساس سیاست گذاری های 5 ساله شرکت بیمه معلم مردم را نسبت به مزایای بیمه آگاه کنیم. 

ملکی با اشاره به اقدامات بسیار خوبی که در خصوص ترویج فرهنگ بیمه در استان خوزستان انجام گرفته است، اظهار کرد: از سال گذشته برای اولین بار رشته بیمه در دانشگاه های استان دایر گردید که متولی این طرح آموزشی شرکت بیمه معلم خوزستان می باشد. دانش آموختگانی که در دانشگاه دانش بیمه را آموزش می بینند می توانند فرهنگ بیمه را به خوبی در جامعه ترویج دهند. 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شرکت بیمه معلم خوزستان جامعه بزرگ فرهنگیان استان را تحت پوشش دارد سعی دارد تا با ارائه خدمات مناسب، جامعه هدف خود را راضی نگهدارد و قطعا جلب رضایت مشتری سبب اشاعه هر چه بهتر فرهنگ خرید بیمه و استفاده از بیمه نامه ها در استان می گردد.

مدیریت شرکت بیمه معلم خوزستان افزود: یکی از سیاست های شرکت بیمه معلم این است که هر سال را با یک عنوان نام گذاری می کند. به عنوان مثال می توان به نامگذاری سال ها طی ادوار گذشته با عناوین سال آموزش بیمه، سال مشتری مداری و سال افزایش دانش اشاره نمود. لازم به ذکر است برنامه های  هر سال  براساس استراتژی ها و راهبردهایی که در آغاز سال توسط مدیریت بیمه معلم تدوین می گردد برنامه ریزی و اجرا می شود. 

وی گفت: یکی از توانمندترین شرکت های بیمه در بحث آموزش، شرکت بیمه معلم است و سعی دارد تا دانش خود را براساس رضایت مشتری به کار بندد و از آن استفاده نماید. یکی از شاخص هایی که باعث گردیده شرکت بیمه معلم توانمندترین شرکت بیمه در کشور شناخته شود این است که بیمه گذاران بزرگی نظیر آموزش و پرورش و سازمان کشتی رانی و بنادر جمهوری اسلامی ایران جامعه هدف شرکت بیمه معلم را تشکیل می دهند. شرکت بیمه معلم در قرادادهای بزرگ و در مواجه با خسارات زیاد و حوادث بزرگ توانمند عمل کرده و در هر برهه از زمان جلب رضایت مشتری را سر لوحه کار خود قرار داده است.

پریسا ملکی در خصوص برگزاری مراسم تجلیل از غلامرضا رحیمی دارنده مدال طلای مسابقات پارالمپیک ریو 2016  توسط شرکت بیمه معلم خوزستان گفت: وقتی غلامرضا رحیمی به عنوان یکی از بیمه گذاران بیمه عمر شرکت بیمه معلم خوزستان توانست مدال طلای مسابقات پارالمپیک ریو 2016 را کسب کند شرکت بیمه معلم به خاطر کسب این افتخار بزرگ به خود بالید زیرا یک ایرانی  بویژه یک خوزستانی توانسته است پرچم کشور را در مسابقات جهانی به اهتزاز در بیاورد و جایگاه قهرمانی جهان را از آن خود کند. 

وی افزود: باعث افتخار است که فردی با این همه توانمندی به شرکت بیمه معلم اطمینان کرده و این مجموعه را به عنوان بیمه گر خود برگزیده است. به همین دلیل بیمه معلم شایسته دانست که به نحوی هر چند کم و کوچک به مدال آور پارالمپیک ریو 2016 نشان دهد که بابت این اطمینان بسیار سپاسگذار است و سعی بر این دارد تا قدر این اعتماد را بداند و در تمامی مراحل زندگی در کنارش حضور داشته باشد. از این رو برگزاری مراسم تجلیل از وی برنامه ریزی و اجرا شد و با پاداشی هر چند ناقابل از زحمات او قدر دانی گردید.

مدیر شرکت بیمه معلم خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد:شرکت بیمه معلم در کنار تمامی بیمه گذاران خود حضور دارد و سعی می کند این حمایت را به انحای مختلف به بیمه گذارانش نشان دهد. 

شاخص نفوذ بیمه در خوزستان بسیار پایین است



شاخص نفوذ بیمه در خوزستان بسیار پایین است




شاخص نفوذ بیمه در خوزستان بسیار پایین است


منبع: تابناک
برچسب ها: خوزستان ، بیمه معلم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار