با رای اعضای هیات مدیره انجمن
جلسه هیات مدیره برای تعیین عنوان اعضای انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان گرگان، برگزار شد و سید حمید رضا طباطبائی به اتفاق آرا به عنوان رئیس جدید این انجمن به مدت یکسال انتخاب شد.
کد خبر: ۳۰۶۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷ 03 October 2016
جلسه هیات مدیره برای تعیین عنوان اعضای انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان شهرستان گرگان، برگزار شد و سید حمید رضا طباطبائی به اتفاق آرا به عنوان رئیس جدید این انجمن به مدت یکسال انتخاب شد.
درجریان برگزاری این انتخابات همچنین مهدی عرب محبی بعنوان نایب رئیس و خانم تانیا بائی بعنوان خزانه دار انجمن انتخاب شدند.
رئیس جدید انجمن نیز با اشاره به شعار امسال، گفت: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که افزایش تولید داخلی نهاده‌ها و کالاهای اساسی و اولویت دادن به تولید محصولات و خدمات داخلی را تقویت می کند.
سیدحمیدرضا طباطبائی، با اشاره به بررسی برنامه‌های حمایتی و تشویقی در کشورهای توسعه یافته باهدف اقتصاد مقاومتی، افزود: تلاش داریم تا جشنواره حمایت از حقوق مصرف کنندگان را تا پایان سالجاری برگزار کنیم.
وی، هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی و شناساندن برترین های حمایت از حقوق مصرف کننده و خدمات پس از فروش به مشتریان اعلام کرد.
همچنین رئیس سابق این انجمن با تشریح اقدامات این انجمن در یکسال گذشته اظهار کرد: اگر مردم به قوانین آگاه باشند، می‌توانند حقوق واقعی خودشان را استیفا کنند.
مهدی عرب محبی، افزود: وظیفه انجمن، فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی مصرف‌کنندگان از اقدامات است و به همین منظور نرخ گذاری به روز اتحادیه های تحت پوشش و تهیه نرم افزار جامع به منظوراعلام نرخ گوشت به صورت شناور انجام شده است.
وی، افزود: بررسی و تائید نرخ پوشاک مدارس و نیزانعقاد تفاهم نامه با سازمان بهزیستی به منظور تعیین نرخ پوشاک مهدهای کودک برای نخستین بار انجام شد.
خزانه دار و عضو هیات مدیره انجمن نیز با ارائه گزارشی از روند گردش مالی انجمن، گفت: هیات مدیره باید در سال جدید در راستای آموزش شهروندی و حمایت از مصرف کنندگان اهتمام ویژه ای بورزد.
موسی الرضا رضائی، بااشاره به نقش انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده، پیشنهاد کرد تا نماینده این انجمن در جلسه شورای اداری شهرستان حضور یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار