امام جمعه شهرستان نمین :
امام جمعه نمین گفت: همه اقشار جامعه اعم از مردم و مسوولان باید در تکریم شهدا وحفظ جایگاه خانواده های معظم شهیدان جدی باشند.
کد خبر: ۳۰۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴ 02 May 2015

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رحیمی در دیدار مسوولان ادارات شهرستان نمین با خانواده های شهیدان علی جودی ، محمد مرادجو و شیرزاد اسرافیلی که به مناسبت بزرگداشت روز پدر و هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهر نمین صورت گرفت ، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری تکریم شهدا را تکریم ایثار و اخلاص ذکر کرد و افزود: همه مردم و مسئولان جامعه مدیون رشادت ، ایثار و جانفشانی شهدا و خانواده های معظم آنان هستند.

او بیان کرد: شهیدان جوانان و نوجوانان مومن و ایثارگری بودند که برای دفاع ازکشور و ملت در برابر متجاوزان و مستکبران و برای اعتلای نام و یاد خدا و بر افراشته شدن پرچم مقدس اسلامی در دنیا به میدان نبرد رفتند و از جان و مال و خون خود در این راه گذشتند.

امام جمعه نمین اظهار کرد: تکریم یاد و نام شهدا با برگزاری مراسم مختلف و یادواره های شکوهمند موجب ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه شده و نسل جوان را در برابر توطئه ها و دسیسه های دشمنان بیمه می کند.

او شهدای انقلاب اسلامی را رهروان واقعی امام حسین (ع) دانست و گفت شهیدان ما در راه دفاع از ملت و کشور و عدالت و ایستادگی در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح نظام اسلامی جنگیدند و مشمول آیه شریفه قرآن کریم شدند که می فرماید : «و لا تحسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللَّه امواتا»؛ اینها را مرده مپندارید؛ اینها زندگان جاوید و همیشگی هستند که در نزد خدایشان به ارتزاق مشغولند.

معاون فرماندار نمین ، فرمانده سپاه ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان سایر ادارات این شهرستان در این دیدار امام جمعه نمین را همراهی کردند.

نمین در شرق اردبیل واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار