فرصت صدرنشینی از دست رفت
در ادامه رقابتهای منطقه ای فوتبال جوانان کشور تیمهای مدعی شهرداری اردبیل و افشید قم در یک بازی جذاب و زیبا به تساوی رسیدند.
کد خبر: ۲۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹ 01 May 2015

به گزارش مهر، در این بازی که در استادیوم علی دایی اردبیل برگزار شد، دو تیم مدعی این گروه رودروی هم قرار گرفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید.

در این دیدار که به نوعی فینال این رقابتها محسوب می شد، ابتدا تیم شهرداری اردبیل در همان ابتدای کار مزد زحماتش را گرفت و توسط بهنام دادده به گل رسید، این گل در دقیقه ۱۱ و پس از حملات پرفشار و گسترده شاگردان اعیادی زده شد تا نشان دهد که تیم شهرداری برای برد به میدان گام گذاشته است.

حملات این تیم در نیمه اول همچنان تداوم یافت و بازیکنان جوان شهرداری با ارائه بازی زیبا و روبه جلو علاوه بر تسلط بر توپ و میدان موقعیتهای بسیاری را روی دروازه حریف خود خلق کردند، اما این فرصتها توسط مهاجمان تیم شهرداری از دست رفت.

با آغاز نیمه دوم دو تیم در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند، اما تیم افشید قم کم کم بازی را به زمین شهرداری اردبیل کشاند، با این وجود هنوز موقعیتهای بسیار خوبی را یاران شهرداری ایجاد و با بی دقتی از دست می دادند.

روند حملات شهرداری دوباره از دقیقه ۶۰ آغاز شد، این تیم که میانه میدان در اختیار گرفته بود همچنان در زمین قم یکه تازی می کرد اما با وجود فرصتهای خوب باز هم مهاجمان این تیم قدر موقعیتها را نمی دانستند.

تیم شهرداری اردبیل. JPG

ولی در دقیقه ۶۸ بازی و با وجود حملات پرتعداد یاران اردبیلی این تیم قم بود که به گل رسید. شاگردان صفری که چندان موقعیت صد در صد گل نداشتند از روی کاشته پشت هجده که از سوی ابوالفضل برجی و با مهارت بالا زده شد به گل رسید.

پس از این گل بازیکنان شهرداری اردبیل که نمی خواستند کارشان در انتهای این رقابتها و به دلیل امتیاز تیم رقیب به اما و اگر بکشد، جلو کشیدند ولی بازی احساسی و با استرس یاران این تیم فرصتهای ایجاد شده را یکی پس از دیگری گرفت.

در انتهای این دیدار نیز براساس قانون مسابقات کار دو تیم به پنالتی کشید که بازیکنان شهرداری اردبیل با از دست دادن دو پنالتی ضیافت پنالتی ها را نیز به تیم رقیب باخت.

گفتنی است که امتیازات این دیدار تقسیم می شود اما در انتهای مسابقات در صورت تساوی بودن امتیازات و گلهای زده و خورده ملاک تیم برتر با برنده پنالتی نشخص خواهد شد.

با این نتیجه که در روز سوم این رقابتها برای شهراداری اردبیل رقم خود تیم اردبیلی از دو بازی خود چهار امتیازی شد و تیم افشید قم با سه بازی امتیازات خود را به عدد هفت رساند تا به تنهایی در صدر جدول قرار گیرد.

در دیگر دیدار این گروه نیز دو تیم سپید رود رشت و پارسیان کرج به مصاف هم رفتند که این دیدار نیز با تساوی در وقتهای قانونی به ضربات پنالتی کشید که به دلیل عدم حضور تیم سپیدرود تیم کرجی برنده اعلام شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار