فرماندار آبیک:
فرماندار آبیک گفت: از والدین درخواست می‌شود در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان، متولیان امر در مدارس را یاری رسانند.
کد خبر: ۲۹۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 21 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، علی رحمانی صبح امروز در مراسم زنگ شکوفه‌ها که در مدرسه دخترانه فجر اسلام شهر آبیک برگزار شد، اظهار داشت: دانش‌آموزان حلاوت زندگی و آینده‌سازان ایران اسلامی هستند که باید با توجه بیشتر در تعلیم و تربیت آنان گام برداشت.

وی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس افزود: با آغاز جنگ تحمیلی در چنین روزی که دانش‌آموزان برای رفتن به مدرسه آماده می‌شدند، مردانی بودند که برای امنیت، آرامش و سازندگی با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل نقش بسزایی ایفا کردند.

فرماندار آبیک ادامه داد: رزمندگان اسلام برای دفاع از میهن اسلامی رشادت‌های فراوانی از خود نشان داده و به مقام رفیع شهادت دست یافتند.

رحمانی اضافه کرد: امنیت و آرامش موجود در کشور به برکت خون شهدا و وجود خانواده‌های معزز شهدا است که سرمشق و الگوی آحاد جامعه هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز به عنوان آرام‌ترین کشور در منطقه به خود می‌بالیم که امیدواریم در برنامه ششم توسعه به رشد و شکوفایی مطلوب برسیم.

این مسؤول بیان کرد: برای رفع مشکلات آموزش و پرورش به ویژه ساخت دو باب مدرسه در شهر آبیک برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

فرماندار آبیک افزود: هرچند با کمبود بودجه مواجه هستیم و مشکلاتی در این زمینه وجود دارد اما تلاش می‌شود در احداث دو مدرسه مورد نیاز شهر آبیک اقدامات لازم صورت گیرد.

رحمانی با بیان اینکه وضعیت تعدادی از فضاهای آموزشی شهرستان آبیک مطلوب نیست، ادامه داد: سعی می‌کنیم با جذب بودجه لازم برای رفع مشکلات فضاهای آموزشی گام‌های مؤثری برداریم.

وی با بیان اینکه مسؤولان آموزش و پرورش شهرستان آبیک در تقویت برنامه‌های تعلیم و تربیت برنامه‌های خاصی را در دستور کار قرار داده‌اند، اضافه کرد: از والدین درخواست می‌شود در امر تعلیم و تربیت، متولیان این دو امر در مدارس را یاری رسانده و تنها به معلمان و مدیران مدارس اکتفا نکنند.

به گزارش فارس، برگزاری نقاشی همگانی توسط دانش‌آموزان کلاس اولی و نواختن زنگ شکوفه‌ها از سوی مادر دانش‌آموز شهید علیرضا دلوی و مسؤولان از برنامه‌هایی بود که در زنگ شکوفه‌ها صورت گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار