رئیس اداره آموزش فرهنگ ترافیک راهنمائی و رانندگی گلستان خبر داد:
وی تصریح کرد: آموزش به همیاران پلیس بل هدف فرهنگ‌سازی برای کودکان، آموزش به پیک‌های موتوری، وانت بارها از جمله این برنامه‌ها است.
کد خبر: ۲۹۵۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 14 September 2016
محمد طبیبی داشت: برنامه پلیس راه استان گلستان آموزش به همه افراد جامعه است که امسال این کار به خوبی انجام شده و تا پایان سال  بیش از 70 هزار گلستانی آموزش می‌بینند.

وی تصریح کرد: آموزش به همیاران پلیس بل هدف فرهنگ‌سازی برای کودکان، آموزش به پیک‌های موتوری، وانت بارها از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس اداره آموزش فرهنگ ترافیک راهنمائی و رانندگی استان گلستان تاکید کرد: در دوره‌های آموزشی رانندگان با تعداد حمل بار و سرنشین و سرعت و سبقت مجاز آشنا می‌شوند تا با فراگیری این آموزش‌‍ها شاهد کاهش تصادفات در استان گلستان باشیم.

طبیبی با اشاره به تصادفات در استان در 5 ماه گذشته گفت: بیش از 62 درصد کشته‌ها در حوادث جاده ای در استان گلستان در این مدت موتورسوران بوده‌اند و 27 درصد هم عابران پیاده در این مدت قربانیان تصادفات بوده‌اند.

وی اظهار کرد: کشاورزی بودن استان گلستان ونزدیکی شهرهای استان استفاده از موتورسیکلت را در استان افزایش داده اما استفاده نکردن از کلاه ایمنی از مهم‌ترین علل تصادفات است که در این دوره‌های آموزشی که در اداره فرهنگ شهرداری‌ها با کمک سازمان حمل ونقل و پایانه‌های استان برگزار می‌شود در کنار آموزش کلاه ایمنی هدیه داده می‌شود.

رئیس اداره آموزش فرهنگ ترافیک راهنمائی و رانندگی استان گلستان تاکید کرد: آموزش به همه مردم در ادارات، حوزه‌های علمیه و مدارس برای ارتقای فرهنگ ترافیک در استان برگزار می‌شود.

طبیبی تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته در سال گذشته شاهد بودیم که تصادفات فوتی در استان 9 درصد و تصادفات جرحی 6 درصد کاهش یافته که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار