معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی ایلام گفت: نماینده یک شرکت آلمانی برای مذاکره در خصوص سرمایه گذاری در بحث آب ، پتروشیمی و کشاورزی با معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام مذاکره و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۲۹۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹ 11 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛امور اقتصادی و دارایی استان ایلام، علی آخی زاد با معرفی اولویت ها، قابلیت ها و پتانسیل های سرمایه گذاری در استان، پروژه های مورد نظر دستگاه های اجرایی را برای نماینده این شرکت ارائه کرد .

کریم حیدری نماینده این شرکت آلمانی نیز در خصوص اجرای طرح تاسیس کارخانه ساخت لوله و اتصالات آبیاری زیر زمینی کشاورزی از مواد دور ریختنی از جمله لاستیک های کار کرده توضیح داد و افزود: مراحل ساخت کارخانه را خود این شرکت اجرایی خواهد کرد و مواد اولیه این کارخانه نیز در صورت اجرا از خود استان تهیه و تولید می شود.

وی در خصوص کاربرد این اتصالات در کشاورزی تاکید کرد: این لوله ها به خاطر عمر و دوام طولانی به منظور آبیاری زمین های کشاورزی در زیر زمین به کار برده می شوند که آبیاری ریشه از کاربردهای اصلی آن است که برای اولین بار در سطح کشور اجرایی می شود.

کاهش مصرف آب ، جلوگیری از هدر رفت و تبخیر آب در زمین های کشاورزی علاوه بر اشتغال و سودآوری از دیگر آثار این سرمایه گذاری در کوتاه مدت خواهد بود.

مقرر شد نماینده شرکت water future system مذاکرات را به اطلاع شرکت آلمانی رسانده و هیئت آلمانی به زودی به ایلام سفر کنند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار