دکتر پزشکیان در نشست منطقه‌ای استانداران و سفرا در تبریز:
مسعود پزشکیان در نشست منطقه ای استانداران، سفرا و رووسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منتخب گفت: تمامی مشکلات موجود در جامعه ناشی از ناآگاهی، ناتوانی و بی توجهی به تخصص و کارشناسان متخصص است.
کد خبر: ۲۹۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 11 September 2016
به  گزارش تابناک تبریز، مسعود پزشکیان در نشست منطقه ای استانداران، سفرا و رووسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای منتخب گفت: تمامی مشکلات موجود در جامعه ناشی از ناآگاهی، ناتوانی و بی توجهی به تخصص و کارشناسان متخصص است.

 

وی افزود: عیب نیست که وقتی کسی نسبت به موضوعی، اطلاع و تخصص لازم را ندارد، بگوید نمی دانم و به دنبال یادگیری آن در نزد متخصصان برود.

 
وی با بیان اینکه گذشت آن زمانی که افرادی نسبت به هرچیزی، اظهار تخصص می کردند و خودشان را عقل کل می دانستند افزود: تا زمانی که خودمان را عقل کل بدانیم، نمی‌توانیم مشکلات موجود در کشور را رفع کنیم.

 

نائب رییس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای رفع مشکلات جامعه، راهکارهای مختلفی وجود دارد؛ اگر یکی از روش ها کارساز نباشد روش بعدی قطعاً اثرگذار خواهد بود.

 

پزشکیان در ادامه سخنان خود با تاکید مجدد بر لزوم کسب علم و عدم اظهار نظر غیرکارشناسی ابراز کرد: برخی‌ها تلفظ کلمه‌ای را نمی‌دانند، ولی اصرار دارند که تمامی موضوعات مربوط به آن را زیر سوال ببرند.

 

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:امید داریم از تمام ظرفیت و تلاش کارشناسان و متخصصان موجود در کشور استفاده کنیم تا به جاده فلاح و نجات برسیم.

وی درباره مشکلات موجود در کشور  ادامه:همه ی ما خوبیم و.همه درست عمل کرده ایم ولی این همه مشکل وجود دارد!

وی سخنان اش را با اشعاری از اقبال لاهوری به پایان رسانید.



مانند صبا خیز و وزیدن دگر آموز
دامان گل و لاله کشیدن دگر آموز

اندر دلک غنچه خزیدن دگر آموز
موئینه به بر کردی و بی ذوق تپیدی

آنگونه تپیدی که بجائی نرسیدی
در انجمن شوق تپیدن دگر آموز

کافر دل آواره دگر باره به او بند
بر خویش گشا دیده و از غیر فروبند

دیدن دگر آموز و ندیدن دگر آموز
دم چیست پیام است شنیدی نشنیدی

در خاک تو یک جلوه عام است ندیدی
دیدن دگر آموز شنیدن دگر آموز


ما چشم عقاب و دل شهباز نداریم
چون مرغ سرا لذت پرواز نداریم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار