فرمانده انتظامی چرداول گفت:با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشائی مدارس و حضور دانش آموزان به همراه خانواده هایشان در سطح شهر برای خرید، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بامحوریت برخورد با موتورسیکلت سوران متخلف در سطح شهرستان اجرا شد.
کد خبر: ۲۹۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲ 10 September 2016
به گزارش تابناک ایلام از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ جهانگیر زارعی اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشائی مدارس و حضور دانش آموزان به همراه خانواده هایشان در سطح شهر برای خرید، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بامحوریت برخورد با موتورسیکلت سوران متخلف در سطح شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح 15 دستگاه موتورسیکلت متخلف با تخلفاتی از قبیل حرکات غیر متعارف ؛ استفاده نکردن از کلاه ایمنی و نداشتن گواهینامه توقیف و روانه پارکینگ شدند.

سرهنگ زارعی تاکید کرد: تمامی یگان های انتظامی شهرستان به صورت مستمر و در طول شبانه روز با برهم زنندگان آسایش عمومی ، برخورد قاطع و قانونی خواهند داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار