رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین:
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت:۹۷۰ کیلوگرم ماهی منجمد مشکوک به فساد در خودرو حمل شده به یکی از کارخانجات تولید تن ماهی توسط دامپزشکی شهرستان قزوین توقیف شد.
کد خبر: ۲۹۳۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷ 10 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی دامپزشکی قزوین، عیسی غیاث یزدی در این باره اظهار کرد: خودروهای حمل ماهی تن برای ارسال ماهی منجمد به کارخانه های تولید کنسرو ماهی  ملزم به رعایت شرایط دمایی مناسب در حمل و نقل این فرآورده هستند و شرایط دمایی کانتینر آن ها پس از رسیدن به مقصد توسط کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی این اداره بررسی می شود.

وی با اشاره به چگونگی بررسی دمای خودروهای حمل در طول مسیر و احتمال تخلف در این زمینه افزود: همه خودروهای حمل فرآورده های خام دامی ملزم به استفاده از دستگاه ثبت دما (ترموگراف) هستند که این دستگاه قابلیت ثبت لحظه ای تغییرات دمایی  در طول مسیر را دارد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین اظهار داشت: بازرسان دامپزشکی محموله ای از ماهی ارسالی از مبدا استانهای جنوبی را که به شهرستان قزوین حمل شده بود به دلیل شرایط ظاهری نامناسب توقیف و برای تعیین سلامت محموله، نمونه برداری از آن انجام گرفت تا پس از مشخص شدن نتیجه آزمایش در ارتباط با محموله مذکور تعیین تکلیف نهایی صورت پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار