تابناک تهران - حادثه ای دیگر دریکی از تونل های متروی تهران اتفاق افتاد، حادثه ای بدون تلفات جانی اما پر از تلفات روانی و نگرانی برای شهروندانی که نمیدانند خیابانی که برای رفت وآمد انتخاب میکنند امنیت دارد یا نه!!!!!
کد خبر: ۲۹۲۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸ 07 September 2016
تمامی ندارد.... این روزها حادثه و مترو عجین شدند باهم.... روزهایمان بدون خبر نشست در مترو انگار نمیگذرند....دیگر نمیدانیم مقصر کیست؟؟؟ خاک؟؟؟ مترو؟؟؟؟ لوله های آب؟؟؟؟ هوا؟؟؟ ... مسئولین که بی گناه عالم هستند...
 
وقوع چندین فقره حادثه فرونشست زمین در مناطق مختلف شهر تهران از جمله حادثه منطقه شهران، خیابان پیامبر(ص) و نیز خیابان رجب نیا(منطقه 15) علاوه بر بروز خسارت های مالی و جانی، موجب نگرانی شهروندان شده بود، اما دیگر کار از نگرانی گذشته تا چند روز پیش فقط نگران بودیم اما بعد از این چند حادثه دیگر کار از نگرانی گذشته خودمان را سپردیم به دست سرنوشت ... نمیدانیم در خیابان ها که قدم برمیداریم به خانه میرسیم یا نه....
 ریزش های بی پاسخ در تهران
ساعت 17:30 امروز دیوار کارگاه تونل در حال احداث کیان شهر ریزش کرد. البته طبق گفته ها این حادثه به سطح خیابان نرسیده و تعدادی از کارگران که در لحظات اولیه در تونل مترو محبوس شده بودند، توسط آتش نشانان از محل حادثه خارج شدند.
غلامحسین آرام، معاون فرماندار تهران در این باره گفت: "این حادثه حدود ساعت 17 و 30 دقیقه امروز در محدوده خیابان صالحی، تقاطع خیابان عزیزخانی در محل محوطه کارگاهی ایستگاه مترو کیانشهر رخ داده است."

وی افزود:  "کارگران پیمانکار مترو با فرض اینکه سقف ایستگاه تثبیت شده در حال جمع آوری سگمنت ها بودند که بخشی از سقف ریزش می کند."
 
مدیر روابط عمومی مرکز ارژانش تهران گفت: "ریزش دیوار در مجموعه کارگاهی در ایستگاه مترو کیانشهر پنج مصدوم بر جا گذاشت."
 
حسن عباسی افزود: "ساعت 17:30دقیقه امروز ریزش دیوار در ایستگاه مترو در حال احداث در منطقه کیانشهر به مرکز سامانه 115 اعلام و تکنسین های اورژانس به همراه چهار دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه خودرو فرماندهی به محل حادثه اعزام شدند."
 
وی بیان کرد: "در حال حاضر تکنسین های اورژانس تهران در محل حادثه مشغول امداد رسانی به مصدومین حادثه دیده هستند."
به گفته عباسی تا ساعت 18:30، پنج کارگر مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند که پیش بینی می شود تعداد مصدمان این حادثه افزایش یابد.
 
البته خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته، اما تلفات روانی بدی بر روی شهروندان دارد..
 
یک ساعت بعد از این حادثه پیگیر شهرداری و متروی تهران شدیم اما انگار گوش شنوایی نداریم برای پرسیدن سؤال هایمان و جواب هایی برای شهروندان نگران... هرچند آنها هرگونه ارتباط میان فرونشست زمین با عملیات حفاری مترو را رد می کنند، در صورتی که برخی از کارشناسان، عملیات حفاری مترو را عامل فرونشست زمین در تهران می دانند.
 
بازهم ما ماندیم و بی مسئولیتی مسئولینی که گویی این روزها کارهای واجب تر از وظایف خود دارند ....
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
هر دم از این باغ ( شهرداری تهران ) بری می رسد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار