تابناک کهگیلویه و بویراحمد
نظم و جدیت و پیگیری و تعامل یک مدیر با مجموعه تحت مدیریت و قاطعیت در عین تکریم ارباب رجوع را از خصوصیات بارز مدیریتی دانست.
کد خبر: ۲۹۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹ 06 September 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،جلسه پروژه مهر شهرستان چرام با حضور مدیریت آموزش و پرورش ، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی و کارشناسان آموزش و پرورش و با حضور مدیران و معاونین مدارس در سالن اجتماعات مرکز بهداشت و درمان برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش از فعالیتهای یک سال گذشته مدیران و معاونین در حوزه های مختلف پرورشی و آموزشی تقدیر و تشکر کرد.
صدرالله عزیزی گفت: روز اول مهر یک روز ملی است و خاص وزرات آموزش و پرورش تنها نیست بلکه متعلق به همه مردم است و آموزش و پرورش با توجه به گستردگی و پراکندگی جهت تحقق برنامه هایش نیاز به تعامل و همکاری تمامی ادارات و خانواده ها دارد.
تشکیل جلسه مدیران مدارس شهرستان چرام با محوریت پروژه مهر + تصاویر 
عزیزی هدف از اجرای پروژه مهر را شاداب سازی و آمادگی مدارس و در حقیقت ارتقای کیفی و کمی فعالیتهای آموزش و پرورش در آستانه مدارس دانست و گفت: شعار امسال آموزش و پرورش" آموزش و پرورش کیفیت مدار ، تحول گرا و برنامه محور" می باشد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام گفت: کیفیت یک امر تصادفی نیست و نیازمند برنامه ریزی و یک سری استانداردها است تا به هدف برسیم و تحول ریشه دار از سطح مدارس آغاز می شود.
وی همچنین نظم و جدیت و پیگیری و تعامل یک مدیر با مجموعه تحت مدیریت و قاطعیت در عین تکریم ارباب رجوع را از خصوصیات بارز مدیریتی دانست.
 عزیزی گفت : روز 31 شهریور ماه روز جشن شکوفه ها و روز 3 مهر ماه روز بازگشایی مدارس می باشد.
گزارش و عکس: شمس الله بزرگزاده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار