تیم تفنگ و تپانچه بانوان ملایر با موفقیت در مسابقات استانی به المپیاد کشوری راه یافت.
کد خبر: ۲۹۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 04 September 2016
مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: تیم تفنگ و تپانچه بانوان ملایر با موفقیت در مسابقات استانی به المپیاد کشوری راه یافت.

به گزارش مهر، مهدی رضایی با اشاره به حضور بانوان ملایری در مسابقات المپیاد تیراندازی کشور اظهار داشت: در مسابقات انتخابی تیراندازی استان ۵ ورزشکار ملایر توانستند سهمیه حضور در المپیاد کشوری را کسب کنند.

وی افزود: مسابقات قهرمانی کشور در دو رشته تفنگ و تپانچه ۱۸ شهریور امسال و در شهر اصفهان برگزار خواهد شد و در تیم اعزامی یک نفر از بانوان همدان نیز حضور دارد.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به درخشش بانوان کاراته‌کار ملایری در مسابقات کشوری گفت: تیم کاراته بانوان شبکه بهداشت اعزامی به مسابقات کشوری که در تهران برگزار می‌شد توانست با کسب ۳ مدال نقره و دو برنز بین ۴۰۰ شرکت‌کننده از سراسر کشور خودنمایی کند.

رضایی خاطرنشان کرد: در این مسابقات تیم شبکه بهداشت ملایر با ۷ شرکت‌کننده حضور داشت که مریم شیرزادی فرد، ساجده اسداللهی و آتوسا شاملو به‌عنوان دومی و زهرا روستایی و فاطمه سلیمانی به مقام سومی رسیدند.

رضایی با اشاره به حضور مربیان توانمند در هیئت‌های ورزشی ملایر، گفت: ملایر درزمینهٔ مربی در هیئت‌های ورزشی مشکلی ندارد و در این هیئت‌ها ۱۷۱ مربی کارت دار و رسمی مسئولیت آموزش علاقه‌مندان را بر عهده‌دارند که در بعضی از موارد مربیان عضو تیم های ملی هستند و شهرستان ملایر درزمینهٔ سطح و ظرفیت مربیان در جایگاه خوبی قرار دارد.

وی یادآور شد: ۱۳۷ داور رسمی و کارت دار نیز در هیئت‌های ورزشی این شهرستان فعالیت دارند.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته این شهرستان گفت: طبق آمار صورت گرفته بیش از ۹ هزار بیمه‌شده ورزشی در ملایر فعالیت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار