مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) تاکستان گفت:حامیان امداد این شهرستان همزمان با سالروز ازدواج امیرالمومنین علی (ع) و حضرت فاطمه (س) 215 میلیون ریال لوازم التحریر به ایتام تحت حمایت این نهاد کمک کردند.
کد خبر: ۲۹۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ 04 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان قزوین، فرهاد کرد در مراسم جشن شکوفه ها با محوریت کمک خیران نیکوکار تحت حمایت با هدف تامین نیازهای تحصیلی ایتام در تاکستان، افزود: رسیدگی به چنین اموری ارزش والایی دارد که اهمیت آن برای همه ما روشن و آشکار است.
وی اضافه کرد: شهرستان تاکستان دارای یک هزار و 850 حامی اکرام است که حمایت از 205 یتیم و 499 حامی نیز در قالب طرح محسنین، حمایت از 222 نفر از فرزندان تحت حمایت را برعهده دارند.
کُرد اضافه کرد: کمک خیران نیکوکار تاثیر به سزایی در روند خدمتی کمیته امداد امام (ره) به نیازمندان دارد زیرا اتکای امداد براساس سیاست های ابلاغی بر توجه به مشارکت های مردم و کاستن از اتکا به بودجه دولتی است.
وی با اشاره به اینکه اجرای چنین سیاست هایی جز در راستای افزایش اعتماد مردمی میسر نخواهد شد، افزود: البته اعتماد مردم به امداد، سرمایه ای است که امروز در این نهاد وجود داشته و ما در کنار بهره مندی از نعمت سرمایه های مردمی، بر افزایش آن در جهت ارتقای سطح خدمات نیز همت داریم.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تاکستان در پایان گفت: اعتماد مردم حاصل سال ها تلاش خالصانه امدادگران است که با نفس قدسی امام (ره) حاصل شده و امروز پشتوانه تلاش های امداد، در مسیر آینده است.
در ادامه این مراسم کمک اهدایی خیران به 90 دانش آموزان تحت پوشش این نهاد اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار