کد خبر: ۲۹۰۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 03 September 2016


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بر ضرورت تسریع در اتمام پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در این استان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، امیر عفراتی ظهر امروز در نشست شورای عالی ورزش استان البرز اظهار داشت: توسعه سرانه‌های ورزشی در این استان یکی از مهمترین اقدامات و مقوله‌هایی است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی استان البرز لازم است تا تدابیر و برنامه‌ریزی‌های اساسی را به منظور توسعه برنامه‌های ورزشی در البرز بیندیشیم و از ظرفیت‌های موجود برای تحقق برنامه‌ها و اهداف مورد نظر استفاده کنیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه استان البرز 19 پروژه نیمه تمام ورزشی را دارد گفت: در این راستا باید تلاش شود تا تمامی پروژه‌های نیمه تمام ورزشی دراین استان هر چه سریع‌تر تکمیل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه از تعداد19 پروژه نیمه تمام 13 پروژه استانی و 6 پروژه کشوری است،‌ افزود: استان البرز در بحث سرانه‌های ورزشی با فقر مواجه است و با جود ورزشکاران و فعالان ورزشی اما نتوانسته در زمینه ایجاد و احداث سالن‌های ورزشی و ورزشگاه‌ها اقدامات مناسبی را انجام دهد.

عفراتی تأکید کرد: یکی از این پروژه‌ها، ورزشگاه 6 هزار نفری است که باید تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های اساسی برای تکمیل این پروژه ورزشی هر چه سریع‌تر انجام شود.

وی تخصیص اعتبارات لازم در این زمینه را مهم خواند و گفت: در این راستا شورای شهر و شهرداری کرج برای تکمیل و ادامه کار پروژه اعلام آمادگی کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پایان به طرح استعدادیابی در مدارس استان اشاره کرد و افزود: در این طرح 450 دانش‌آموز شناسایی شده‌اند که برای ادامه کار به اعتبار و بودجه نیاز نیاز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار