مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت:یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر و تجلیل از تعاونگران استان در سرسرای همایش های هتل زاگرس شهر ایلام روز یکشنبه 14 شهریور برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴ 03 September 2016
به گزارش تابناک ایلام؛علیرضا زرگوش گفت: 13 تا 19 شهریور هر سال بعنوان هفته تعاون نامگذاری شده و یکی از مهمترین برنامه های این هفته، جشنواره تعاونی برتر و قدردانی از فعالان و الگوی های موفق این حوزه است که در آیین ویژه ای با حضور مسئولان و تعاونگران استان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر و تجلیل از تعاونگران استان در سرسرای همایش های هتل زاگرس شهر ایلام روز یکشنبه 14 شهریور برگزار خواهد شد.

زرگوش یادآور شد: فراخوان یازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان ایلام یکم تیر ماه گذشته انجام شد که در پایان مهلت در نظر گرفته شده 229 شرکت تعاونی در گرایش های مختلف برای حضور در آن نام نویسی کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و معرفی الگوهای برتر، تببین دستاوردهای بخش تعاون و ترویج فرهنگ کار گروهی اعلام کرد.

زرگوش ادامه داد: همزمان با هفته تعاون در همه شهرستان های استان آیین های گرامیداشت و قدردانی از تعاونی های الگو و موفق برگزار خواهد شد.

وی افزود: غبار روبی گلزار شهدا، رژه تعاونی های اتحادیه تاکسیرانی، برگزاری جشنواره استانی تجلیل از تعاونی های برتر، بازدید از تعاونی های نمونه استان، راه اندازی همزمان طرح های تعاونی و حضور تعاون گران در آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه از دیگر برنامه های مهم هفته تعاون است.

اسامی روزهای هفته تعاون به این شرح است:
شنبه 13 شهریور روز تعاون، تحکیم وحدت و همدلی
یکشنبه 14 شهریور روز تعاون، اقتصاد مقاومتی و تامین مالی تعاونی ها
دوشنبه 15 شهریور روز تعاون، توسعه، مدیریت و بهره وری
سه شنبه 16 شهریور روز تعاون و ترویج کار جمعی
چهارشنبه 17شهریور روز تعاون، توسعه کارآفرینی و اشتغال
پنجشنبه 18شهریور روز تعاون، توسعه بازار و صادرات
جمعه 19 شهریور روز تعاون و توسعه منطقه ای و روستایی
به گزارش ایرنا، بیش از سه هزار تعاونی در بخش های مختلف استان ایلام فعال و دایر است که در سه سال گذشته 250 تعاونی به تعداد آنها افزوده شده است.
تعاونی های استان در بخش مسکن، کشاورزی، خدمات، صنعت و معدن و... راه اندازی شده که فعالیت آنها افزون بر رونق تولید، باعث اشتغال و کارآفرینی در ایلام می شود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار