فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: امروز در هر پست و مقامی باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم برای رضایت خداوند قدم برداشت.
کد خبر: ۲۸۹۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷ 02 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار سرتیپ دوم پاسدار رضا ترابی در همایش روز قشر بسیج کارمندی در حضور مسئولین ادارات، بسیجیان و فرماندهان پایگاه‌های حوزه مقاومت بسیج کارمندی، آسایش و امنیت و اقتدار امروز را ناشی از رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدا دانست و عنوان کرد: در دین مبین اسلام کارمندی یکی از منزلت‌های اجتماعی محسوب می‌شود و درواقع یک امانتی الهی است که در اختیار کارمندان و کارگزاران قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان از شهدا به‌عنوان الگوی شاهد، زنده، حاضر و ناظر بر اعمال انسان‌ها یادکرد و افزود: شهدا نماد اقتدار، ایثار، استقامت، اخلاص، گذشت و خدمت هستند و ازاین‌رو بهترین الگو برای بشریت محسوب می‌شوند.

سردار ترابی خاطرنشان کرد: کارمندان مسلمان بر پایه آموزش‌های دینی خویش همواره در پی برطرف کردن نیازهای مردم‌اند و باید به خاطر داشته باشند که در نظام جمهوری اسلامی ایران دارای جایگاه والایی هستند و بدین دلیل باید برای رسیدن به اهداف بلند اسلام و نظام، بسیجی وار کوشا باشند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با معرفی شهید "علی‌رضایی” به‌عنوان شهید شاخص کارمندی سال  95استان هرمزگان، عزت، رحمت، تعهد و اخلاص را از ویژگی‌های بارز خانواده‌های شهدا عنوان کرد و افزود: خانواده شهدا عظیم‌ترین و گران‌بهاترین سرمایه‌های نظام هستند.

سردار ترابی تصریح کرد: درواقع اخلاص در عمل و ولایتمداری شهید رضایی بود که از او مبارزی کوشا و صبور ساخت و شهدای ما این شجاعت را داشتند تا با تمرین صبر و استقامت به درجه‌ای تا این اندازه رفیع نائل شوند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در پایان به بیان ارزش کار کارکنان پرداخت و اظهار کرد: امروز در هر پست و مقامی باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم برای رضایت خداوند قدم برداشت.

در پایان این مراسم از خانواده شهید "علی‌رضایی" شهید شاخص سال 95 بسیج کارمندی هرمزگان با اهداء لوحی تقدیر شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار