معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی همدان از مطالبات 6 میلیاردی این دانشگاه از دانشجویان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 31 August 2016
معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی همدان از مطالبات 6 میلیاردی این دانشگاه از دانشجویان خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا پیرحیاتی در جمع خبرنگاران، با تاکید بر اینکه برخی از این مطالبات اقساط معوقه بوده که در شهریورماه وصول می‌شود، افزود: با توجه به اینکه شهریه جانبازان و ایثارگران بالای 25 درصد از سوی بنیاد شهید پرداخت می‌شود بنابراین بخشی از این مطالبات نیز از سوی بنیاد شهید پرداخت خواهد شد.

پرداخت 14میلیارد تومان وام دانشجویی در هر ترم
پیرحیاتی با بیان اینکه شهریه دانشگاه آزاد به صورت اقساط قابل پرداخت است، عنوان کرد: این دانشگاه در هر ترم بیش از 12 تا 14 میلیارد تومان وام دانشجویی پرداخت می‌کند.

وی از کاهش 10 تا 50 درصدی هزینه شهریه در اکثر رشته‌های کاردانی و کارشناسی این دانشگاه به دانشجویان ورودی جدید خبر داد و گفت: با توجه به زیرساخت‌ها و امکانات خوبی که در این دانشگاه وجود دارد، به عنوان نخستین دانشگاه کشور اقدام به تخفیف شهریه کرده است.

تخفیف شهریه 95 درصد رشته‌های دانشگاه آزاد را پوشش می‌دهد
پیرحیاتی با بیان اینکه تخفیف شهریه‌ها به منظور کاهش دغدغه خانواده‌ها برای تحصیل فرزندان در این دانشگاه انجام شده است، خاطرنشان کرد: تخفیف شهریه 95 درصد رشته‌های دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته را پوشش می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه وام‌های دانشجویی این دانشگاه در اشکال مختلف صندوق رفاه دانشگاه، وام وزارت علوم و وام بانک‌های دولتی ارائه می‌شود، اظهار کرد: هیچ سقفی برای ارائه وام دانشجویی به دانشجویان دانشگاه آزاد وجود ندارد.

وی در پایان گفت: این دانشگاه در زمینه ارائه وام‌های دانشجویی نیز یک میلیون و 500 هزار تومان به دانشجویان پرداخت می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار