استان همدان می‌تواند تبدیل به قطب صنعت مبل و منبت تبدیل شود.
کد خبر: ۲۸۷۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ 30 August 2016
رئیس اتاق اصناف همدان گفت: استان همدان می‌تواند تبدیل به قطب صنعت مبل و منبت تبدیل شود.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا فرسایی‌وحید در آئین افتتاح فروشگاه هایپر مارکت کارنو در شهر همدان، با تأیید و تشویق اقدام سرمایه‌گذار این فروشگاه در اشتغالزایی و توسعه، اظهار کرد: سیاست‌های اقتصادی کلان کشور، به اینجا رسیده که اگر بنگاه‌های کوچک و خرد فعال شوند برای هر نفر زیر 10 میلیون سرمایه‌گذاری اشتغال نیاز خواهد بود در حالیکه در بنگاه‌ها و کارخانه‌های بزرگ برای اشتغال هر نفر یک میلیارد تومان سرمایه نیاز است بنابراین امروز راه نجات اشتغال در فعال کردن بنگاه‌های اقتصادی کوچک است.

وی با اشاره به تعویق چهار ساله راه‌اندازی هایپرمارکت کارنو بیان کرد: بخاطر مشکلات بروکراسی و سخت‌گیری برخی دستگاه‌ها تأسیس این فروشگاه 4 سال به تعویق افتاد در حالیکه این سرمایه‌گذاری امروز 106 نفر را به مستقیم به‌کار گرفته است و می‌توانست پیش از این محقق شده باشد.

رئیس اتاق اصناف همدان تصریح کرد: دولت، زحمات بسیاری برای مجموعه‌های اقتصادی کشیده اما متأسفانه معدود مدیرانی با نگاه بسته در استان، سنگ‌اندازی می‌کنند و ورود سرمایه‌گذاران را سخت می‌کند.

وی ضمن ابراز امیدواری از سهل و روان‌تر شدن مسیر سرمایه‌گذاری استان گفت: همدان در صنایعی مثل منبت و مبل‌سازی ظرفیت‌های بالایی دارد که اگر حمایت شود می‌تواند به قطب شاخص و برجسته در این زمینه تبدیل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار