نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: رویکرد و عملکرد دولت تدبیر و امید که با وجود شرایط سخت اقتصادی تلاش ها و اقدامهای مهمی در کشور انجام داد قابل تقدیر است.
کد خبر: ۲۸۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰ 30 August 2016
آیت الله عباسعلی سلیمانی عصر دوشنبه در نشست شورای اداری سیستان و بلوچستان با حضور معاون حقوقی رئیس جمهوری در سرسرای خاتم استانداری اظهار داشت: در دین مبین اسلام پیش از آنکه به عملکرد افراد توجه شود به رویکرد و اندیشه آنان توجه می شود زیرا حوزه ی عملکرد با محدودیت های خاصی رو به رو است.
عضو خبرگان رهبری با تقدیر از توجه دولت به این استان گفت: مصوبات دولت یازدهم در استان سیستان و بلوچستان مهم و کلیدی است و به صورت جدی در حال اجرای مصوبات خود در این استان است که این تلاشها و توجهات جای تقدیر و تشکر دارد.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: چنانچه کارشکنی استکبار جهانی نبود به طور حتم بسیاری از این مصوبات با سرعت بالایی پیشرفت می کرد.
امام جمعه زاهدان توصیه کرد: انتظار است عزم دولتمردان تدبیر و امید برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور و سیستان و بلوچستان بیشتر شود.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزنده ی زیادی در جهت رفع محرومیت سیستان و بلوچستان انجام داده که قابل تقدیر است.
آیت الله سلیمانی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر بیان واقعیت ها به مردم، اظهار داشت: با وجودی که در سخت ترین شرایط اقتصادی بعد از انقلاب اسلامی به سر می بریم باید در تمام حوزه ها با مردم صادقانه سخن بگوییم زیرا مردم نامحرم نیستند.
امام جمعه مسجد مکی و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان نیز گفت: مدیران دستگاه های اجرایی با قلمی که در دست دارند برای رفع مشکلات مردم قلم بزنند تا خداوند متعال نیز از آنان راضی باشد.
مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی اظهار داشت: مسئولیت هایی که در اختیار انسان ها قرار می گیرد باید در راستای برطرف کردن مشکلات مردم باشد زیرا این مسئولیت ها امتحان خداوند است.
وی با اشاره به شرایط حساس دنیا تصریح کرد: استکبار جهانی درصدد انتقام گرفتن از اسلام و مسلمانان است و باید همه ی ما در مقابل توطئه های دشمنان آگاه و هوشیار باشیم.
وی ادامه داد: بسیاری از کارشناسان بر این عقیده هستند که استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در فکر حذف اسلام هستند.
وی افزود: عملکرد و سیاست کاری ما باید طوری باشد تا دشمن سوء استفاده نکند و باید راه را بر دشمن ببندیم.
امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: بسیاری از مدیران از خود گذشتگی های زیادی برای توسعه و پیشرفت روز افزون کشور انجام می دهند.
حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهوری روز دوشنبه به مناسبت هفته دولت به سیستان و بلوچستان سفر کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار