مسئول حفظ آثار قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا:
مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: رژه نیروهای مسلح ۳۱ شهریور ماه در نخستین روز از هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۸۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷ 29 August 2016
به گزارش تابناک به نقل ازتسنیم؛سرهنگ محمدعلی جلیلیان امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه در صبح روز 31 شهریور ماه با حضور یگان‌های نمونه بر مبنای ساعت رسمی کشور در بزرگراه پایین‌تر از میدان شهدا برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه رژه 18 نفر از جانبازان ویلچری جلوتر از یگان‌ها انجام می‌شود،عنوان کرد: شرکت نیروهای ارتش در نماز عبادی سیاسی جمعه در تمام شهرستان‌ها در دوم مهر ماه، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس با بیان مسائل فرهنگی و نظامی و تخصیص غرفه‌هایی به بخش‌های مختلف دفاع مقدس از دیگر برنامه‌‌ها است.
جلیلیان افزود: شرکت در مراسم غبارروبی از مزار شهدا، دیدار و سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان و دیدار نمادین فرماندهان به صورت نمادین با چهار خانواده شهید، دیدار با ائمه جمعه سراسر استان و برگزاری محفل انس با قرآن کریم از دیگر برنامه‌های ارتش در هفته دفاع مقدس است.
وی عنوان کرد: هشت سال دفاع مقدس حماسه‌ای بی‌بدیل از نقش‌آفرینی‌های فرزندان ملت غیور و خداجوی ایران اسلامی است که با بصیرت الهی و شعور سیاسی و پیروی از ولایت فقیه در مقابل دست نشانده استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل ایستادگی کردند و پیروزی‌های بزرگ و عزت مندانه‌ای را رقم زدند.
جلیلیان هدف از برگزاری این برنامه‌ها را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال به نسل جوان عنوان کرد و گفت: تبیین قدرت دفاعی و وحد نیروهای مسلح و بسیج مردمی برای ایجاد بازدارندگی در مقابله با تهدیدات و نهادینه‌سازی فرهنگ عاشورایی  و روحیه جهادی و انقلابی از دیگر اهداف این برنامه‌ها در استان کرمانشاه است
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار