کد خبر: ۲۸۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷ 28 August 2016


رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان البرز گفت: فردا و همزمان با هفته دولت و با حضور وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت 26 طرح بزرگ صنعتی در استان البرز به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ایرج موفق بعد از ظهر امروز در نشستی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ استان البرز برای توسعه طرح‌های صنعتی و تولیدی دارای ظرفیت‌های بسیاری است لذا باید با استفاده از این ظرفیت‌ها به سمت توسعه این مهم گام برداریم.

وی ادامه داد: هم‌‌اکنون 3500 واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز فعال است که توانسته زمینه توسعه اقتصادی و اشتغال را نیز در این استان گسترش دهد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه فردا و در هفته دولت 26 طرح بزرگ صنعتی و با حضور وزیر صنعت، معدن تجارت به بهره‌برداری می‌رسد خاطرنشان کرد: افتتاح این طرح‌های بزرگ صنعتی گامی مهم در جهت توسعه صنعت در این استان است.

موفق با بیان اینکه این طرح‌های بزرگ صنعتی در شهرستان‌های اشتهارد، نظرآباد و کرج به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در این راستا 6 طرح در شهرستان اشتهارد به بهره‌برداری می‌رسد که برای 560 نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در ادامه سخنان خود طرح‌های صنعتی قابل افتتاح را شامل شرکت پارس فولادجم سما (‌دنیلی)، کورش و بی ای تی پارس و ... عنوان کرد.

به گفته موفق همچنین از این تعداد طرح صنعتی چهار طرح نیز در نظرآباد افتتاح می‌شود که شامل فروکتوز ناب، کاغذ اندیشی ماندگار، شرکت ملزومات برق و فارمد خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت،‌معدن و تجارت استان البرز سرمایه گذاری برای راه‌اندازی این چهار شرکت را 3 هزار و 12 میلیارد ریال عنوان کرد و بیان داشت: با راه‌اندازی این شرکت‌ها برای 575 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

موفق در بخشی دیگر از سخنان خود به برنامه‌های دیگر وزیر صنعت در استان البرز اشاره کرد و افزود: بازدید از پروژه شهرک دارویی برکت و افتتاح طرح آبرسانی این شهرک و رونمایی از چند محصول شرکت رشد صنعتی نیرو و چندین طرح دیگر از دیگر برنامه‌های افتتاح وزیر و معاونان صنعت، معدن و تجارت در شهرستان ساوجبلاغ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار