مومنی مطرح کرد:
تابناک: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در هفته سلامت، ۲۶ چادر سلامت در مناطق محروم استان اصفهان برپا شد.
کد خبر: ۲۸۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲ 27 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، محسن مومنی اظهار داشت: در هفته سلامت پنج نمایشگاه دایر شد.

وی بیان داشت: در این مدت ۵ هزار و ۸۵۰ نفر خدمات سلامت دریافت کردند و تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ بیمار در چادرهای سلامت ویزیت شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته سلامت، کارگاه بهداشت و سلامت بانوان با محوریت پیشگیری از سرطان های شایع در زنان همراه با جلسه پرسش و پاسخ با حضور ۸۰ تن از بانوان برگزار می شود.

وی بیان داشت: اعزام کاروان‌های سلامت به مناطق محروم و آسیب‌پذیر استان، برپایی چادرهای سلامت در مناطق پرتردد و انجام تست غربالگری و کنترل فشار خون از دیگر برنامه های این هفته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه های پیشگیری و خودمراقبتی، برگزاری همایش کوهپیمایی و پیاده روی با همراهی ۱۷۰ تن از اعضای جوانان همچنین ارسال پيامك‌هایی با مضامين آموزشی و اطلاع رسانی از جمله برنامه های اجرا شده در این هفته است.

وی با اشاره به طرح «محله عاری از دخانیات» با مشارکت اعضای کانون های دانش آموزی این جمعیت خاطر نشان کرد: این طرح به منظور آگاه سازی افراد جامعه از مضرات دخانیات همزمان با سراسر استان در میدان حضرت امام (ره) اصفهان برگزار می شود.

مومنی به شعار «عزم ملی برای دسترسی عادلانه به خدمات سلامت» در هفته سلامت اشاره کرد و اعلام داشت: این هفته فرصت مناسبی است تا اهدافی همچون کمک به بهبود سطح سلامت در بین افراد و خانواده‌ها ، سازماندهی توان تخصصی داوطلبان در راستای بهبود وضعیت سلامت در جامعه و مشارکت در امر گسترش نظام سلامت از طریق ارایه خدمات سلامت در حوادث و شرایط عادی مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: اطلاع رسانی از طریق نصب پوستر، بنر و توزیع بروشورهای آموزشی با هدف ترویج پیام‌های بهداشت و سلامت در سطح جامعه و ارتقاء دانش عمومی بخشی از فعالیت های انجام شده توسط جوانان و داوطلبان این جمعیت بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار