رئیس سابق سازمان تعزیرات حکومتی از کاهش ۲۸ درصدی آمار پرونده‌ها نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در تهران بیشترین کاهش ورودی پرونده را داشته‌ایم.
کد خبر: ۲۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴ 27 April 2015
به گزارش فارس، علی مژدهی رئیس سابق سازمان تعزیرات حکومتی در مراسم تودیع خود ضمن تقدیر از وزیر دادگستری و نمایندگان مجلس اظهار داشت: من در همین جا انتصاب آقای جمشیدی را تبریک می گویم و از حجت‌الاسلام پورمحمدی به خاطر این انتخاب شایسته تشکر می‌کنم.

وی افزود: ایشان با برنامه‌هایی که دارند تحول اساسی را در سازمان تعزیرات ایجاد خواهند کرد و ضعف‌هایی که ما داشتیم را پوشش می‌دهد.

مژدهی اضافه کرد: در نظام جمهوری اسلام بر خلاف نظام‌های دنیا بحث مسئولیت و مدیریت متفاوت است. در کشورهای دیگر اگر مدیریت را بپذیرند بحث کسب سود مطرح است ولی در نظام جمهوری اسلامی مدیریت همراه با امانت است.

رئیس سابق سازمان تعزیرات حکومتی با تأکید بر اینکه هر جامعه و هر نظامی نیازمند مدیر و حاکم است، گفت: در اسلام مدیریت یک تکلیف است نه یک حق، در نظام جمهوری اسلامی سمت‌ها امانت است و باید تلاش کنیم تا از این امانت مواظبت کرده و آن را به اهلش بسپاریم که امروز این امانت به آقای جمشیدی سپرده می‌شود.

مژدهی تصریح کرد: اگر این مدیریت همراه با خدمت به مردم باشد توفیق است و اگر نتوانیم نسبت به وظیفه‌مان عمل کنیم باید خودمان مدیریت را رها کنیم.

وی گفت: با توجه به تحریم‌های فلج‌کننده در سالهای گذشته و نوسانات بازار مردم انتظاراتی از دستگاه‌های متولی نظارت و کنترل بازار داشتند که به حق ما شاهد بودیم در سطح بازار قیمت‌ها در حال تغییر و تحول است و همین جهت تکیه مردم به ما بود که در سطح بازار تا با ورود خود قسمتی از درد و ناراحتی آنها را جبران کنیم.

رئیس سابق سازمان تعزیرات حکومتی با تأکید بر اینکه در 5 سال گذشته نزدیک 4 میلیون پرونده تشکیل شد، گفت: این پرونده‌ها نشان‌دهنده حجم فعالیت همکاران ما است و خوشبختانه در یکی، دو سال گذشته آرامش نسبی بر بازار حاکم شده است.

مژدهی خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم نزدیک 28 درصد از آمار پرونده‌ها نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده و شعبه تهران بیشترین کاهش ورودی پرونده‌ها را داشته است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار