پاراالمپیکی اعزامی به مسابقات ریو از استان اردبیل گفت: در رشته پرتاب نیزه امیدوارم مدال خوش رنگی را برای کشورمان در پاراالمپیک ریو به دست آورم.
کد خبر: ۲۸۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶ 20 August 2016

به گزارش تابناک اردبیل، عبدالله حیدری در گفت‌وگو با فارس در اردبیل اظهار کرد: به ثبت رکورد بیش از 45 متر پرتاب نیزه در پارالمپیک ریو فکر می‌کنم که امیدوارم به همراه کاروان پارالمپیک ایران بتوانم برای اولین بار درخششی در مسابقات ریو داشته باشم تا برای جمهوری اسلامی ایران و استان اردبیل افتخاری دیگر بیافرینم.

وی تصریح کرد: در شرایط مناسبی قرار دارم و تنها به کسب مدال طلا فکر می‌کنم و برای اولین بار است که در پرتاب نیزه در پارالمپیک حضور داشته و در رقابت با سایر حریفان سعی می‌کنم موفق عمل کنم.

پاراالمپیکی اعزامی به مسابقات ریو از استان اردبیل اضافه کرد: رقابت پارالمپیک ریو قطعاً در بالاترین سطح انجام می‌شود و کاروان اعزامی که 10 شهریورماه به ریو می‌رود قطعاً امیدوارتر از ورزشکاران المپیکی سعی می‌کنند در پارالمپیک پیش رو بتوانند مدال‌های بیشتری را کسب کنند.

رژیم اشغالگر قدس را همچنان به رسمیت نمی‌شناسیم

اما بسکتبالیست اردبیلی عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان نیز که از استان اردبیل لباس این تیم را بر تن می‌کند، در هنگام بدرقه خود افزود: بعد از محرومیت‌هایی که تیم بسکتبال با ویلچر ایران به دلیل حاضر نشدن در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی با آن روبه‌رو شده بود، در المپیک ریو تلاش می‌کنیم تا بالاترین افتخار را به دست آوریم.

محسن طلوعی بیان کرد: به عنوان عضو کوچک تیم بسکتبال با ویلچر جمهوری اسلامی ایران در المپیک ریو سعی می‌کنم تا امتیازات ارزشمند برای تیم کشورم به دست آورم تا این تیم بتواند جایگاه بی‌نظیر خود را دوباره باز یابد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار