مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی:
به گزارش تابناک گلستان، "محمد خدادی" در نشست با اعضای کمیته رسانه و تبلیغات کنگره بزرگداشت 4 هزار شهید استان گلستان در تهران، افزود: "ایرنا" آمادگی کامل دارد تا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کلیه فعالیتها و اقدامات این مراسم مهم" کنگره بزرگداشت 4 هزار شهید" گلستان را ثبت و اطلاع رسانی کند.
کد خبر: ۲۸۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 20 August 2016
مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: این خبرگزاری با تمام امکانات ملی و مراکز شهرستانی خود در خدمت اطلاع رسانی کنگره 4 هزار شهید استان گلستان است.
به گزارش تابناک گلستان، "محمد خدادی" در نشست با اعضای کمیته رسانه و تبلیغات کنگره بزرگداشت 4 هزار شهید استان گلستان در تهران، افزود: "ایرنا" آمادگی کامل دارد تا در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کلیه فعالیتها و اقدامات این مراسم مهم" کنگره بزرگداشت 4 هزار  شهید" گلستان را ثبت و اطلاع رسانی کند.
ایرنا با تمام امکانات در خدمت اطلاع رسانی کنگره 4 هزار شهید گلستان است
 وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی، تکریم و زنده نگهداشتن نام و راه شهیدان را وظیفه همگان دانست و افزود: به نمایندگی ایرنا در گلستان ماموریت خواهند داد تا براساس معرفی این کمیته با  تعدادی از خانواده های شهدا مصاحبه و آنرا جهت استفاده عموم منعکس نماید.
مدیرعامل ایرنا گفت: با هماهنگی سپاه و بسیج و بنیادشهید مستندات اعزام ، وقایع شهادت و تشییع شهدا استخراج و هنرمندانه تدوین تا منعکس گردد.
خدادی افزود: پیشنهاد می شود میثاق نامه یا سوگند نامه ای طی طوماری تهیه و قسم یاد شود که راه شهدا ادامه دارد و  در مراسم و نیز با ارسال به شهرها و روستاها و . . . به امضا مسولین و مردم برسد.
  در این نشست چند تن از اعضای کمیته رسانه و تبلیغات کنگره بزرگداشت 4 هزار شهید استان گلستان گزارشی از آخرین اقدامات این کمیته ارائه کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار