رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان گفت: تمام قد پشتیبان و در کنار تیم دولت در هرمزگان هستیم و بایستی به‌دنبال وحدت و رفع مشکلات مردم باشیم.
کد خبر: ۲۸۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 18 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین هاشمی تختی ظهر امروز در سومین گردهمایی فرمانداران و بخشداران استان هرمزگان که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد با اشاره به گرامی‌داشت هفته دولت و سالروز ورود آزادگان، اظهار داشت:‌ تلاش ما در مجلس بر این است که تعامل خوبی را با دولت داشته باشیم، کما اینکه قصد مداحی و تعریف از دولت نداریم و از طرفی نیز به دنبال رفتار مغرضانه و گزک‌گیری از دولت نیستیم.
 
وی با بیان اینکه در کنار تیم دولت در استان به صورت تمام قد هستیم، اضافه کرد: دیروز به استاندار هرمزگان نیز گفتم که با قدرت و تلاش فراوان امور را پیش ببرید و ما نیز کنار شما هستیم.
 
رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان با بیان اینکه باید به‌دنبال وحدت و رفع مشکلات مردم باشیم، اضافه کرد:‌ فرمانداران باید نگاهشان به منطقه و شهرستان نگاه پدرانه و عادلانه باشد.
 
هاشمی‌تختی با بیان اینکه دولت در مضیقه شدید مالی متاثر از مشکلات در دولت قبل است، تصریح کرد: فعلا تا گشایش‌هایی که همه انتظارش را داریم باید مدیریت مناسبی اعمال کنیم تا مردم نگران و نا امید نشوند.
 
نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندر خمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید بگذاریم وحدت مردم  کم شود، گفت: درست است دولت جلوی تورم را گرفته اما کماکان در کشور رکود حاکم است و مردم در تنگنا قرار دارند.
 
وی با بیان اینکه برخی‌ها برجام را زیر سؤوال می‌برند و آن را حتی ترکمن‌چای می‌نامند، اضافه کرد: از طرفی نیز برخی‌ها آن‌را مدینه فاضله می‌دانند، که ما می‌گوییم برجام یک موفقیت دیپلماتیک بزرگ است که نباید اصل آن زیر سؤوال برود و باید تمام تلاشمان برای اجرای هر چه بهتر این اصل را انجام دهیم.
 
هاشمی‌تختی با بیان اینکه پشتیبان دولت هستیم، گفت:‌ روی حرفم می‌ایستم و حامی دولت می‌مانم و با هدف پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی هر هزینه‌ای را از سر عقل و تدبیر و هوشیاری قبول دارم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار