استاندار لرستان درجلسه ستاد تسهیل :
استاندار لرستان گفت : انتظار داریم از بانک های استان با واحدهای تولیدی استان همکاری کرده و در راستای احیاء واحدهای تعطیل شده استان تلاش کنند.من اگر رئیس کل بانک مرکزی بودم دستور می دادم هر بانکی که واحدی را تملک کند تا زمانیکه آن را راه اندازی نکند نباید حقوق مدیر شعبه آن بانک پرداخت شود.
کد خبر: ۲۸۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 18 August 2016

به گزارش  تابناک ،استاندار لرستان گفت : انتظار داریم از بانک های استان با واحدهای تولیدی استان همکاری کرده و در راستای احیاء واحدهای تعطیل شده استان تلاش کنند.


هوشنگ بازوند  امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با بیان این مطلب عملکرد بانک سپه در خصوص تعطیلی کارخانه خمیرمایه لرستان را مورد انتقاد قراردادوخاطر نشان کرد:بانک سپه کارخانه خمیرمایه لرستان را حدود هفت سال است که تعطیل کرده و این در حالیست که در این کارخانه قبلا ۲۰۰ نفر مشغول به کار بوده و از این طریق نان می خوردند.

وی در خصوص عملکرد این بانک با بیان اینکه از بانک سپه انتظار داریم کارخانه خمیرمایه لرستان را احیا کند به رییس  این بانک  متذکر شد: آیا خدا رو خوش می آید که به مدت هفت سال این کارخانه را تعطیل کرده اید و فردای قیامت چه پاسخی دارید که به خداوند بدهید ؟

بازوند ادامه داد: مدت سه سال است که دنبال احیاء کارخانه خمیرمایه هستیم و تا کنون در این زمینه مکاتبات فراوانی انجام داده ایم که به نتیجه ای نرسیده است لذا اگر بانک ها در عین تملک کردن یک واحد نسبت به احیاء آن اقدام کنند ما قدردان آن ها خواهیم بود نه اینکه واحدها را تملک کرده و آن ها را تعطیل کنند.

مقام عالی دولت در لرستان  تصریح کرد:من اگر رئیس کل بانک مرکزی بودم دستور می دادم هر بانکی که واحدی را تملک کند تا زمانیکه آن را راه اندازی نکند نباید حقوق مدیر شعبه آن بانک پرداخت شود.

وی بیان داشت: بانک ملی به دنبال این است که کارخانه ماشین سازی لرستان را احیاء کند و کارخانه ماشین سازی لرستان به مزایده گذاشته ولی هیچکس در این مزایده برنده نشده است و بانک ملی به این جمع بندی رسیده است که خود نسبت به احیاء این کارخانه اقدام کند.

استاندار لرستان گفت:  اعضاء هیئت مدیره کارخانجات تعطیل شده در زمان تعطیلی کارخانه ها حقوق دریافت می کنند.

هوشنگ بازوند در خاتمه  با بیان اینکه همزمان ۶۵ نفر معارض در مجتمع کشت وصنعت کار می کردند تاکید کرد:  در طول ۱۴ سالی که مجتمع کشت و صنعت لرستان تعطیل بوده است ۴.۵ میلیارد تومان حق هیئت مدیره پرداخت کرده است .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار