شهردار آبدانان گفت:در اجرای طرح ملی نهضت آسفالت شهرها در یکسال گذشته بیش از 70 درصد خیابان ها، کوچه ها و معابر عمومی این شهر مرمت و روکش اسفالت شد.
کد خبر: ۲۷۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 14 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ علی پورساعدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای طرح ملی نهضت آسفالت شهرها در یکسال گذشته بیش از 70 درصد خیابان ها، کوچه ها و معابر عمومی این شهر مرمت و روکش اسفالت شد و طبق برنامه تا پایان امسال معابر و خیابان های باقی مانده نیز آسفالت می شوند.

وی احداث سیل بندها، تکمیل جداول و تجهیز میدان های شهری را اولویت مهم شهرداری آبدانان در سال 95 اعلام کرد و افزود: برای تهیه قیر، تولید شن و ماسه و فرآوری و اجرای این مقدار آسفالت 20 میلیارد ریال از محل درآمدها و منابع داخلی شهرداری و مساعدت سازمان شهرداری های کشور هزینه شده است.

پورساعدی از عدم تحقق و تخصیص اعتبارهای عمرانی سال گذشته شهرداری آبدانان نیز خبر داد و تاکید کرد: از مجموع 12 میلیارد ریال بودجه عمران شهری شهرداری از محل ماده 180 بودجه و تملک دارایی های سرمایه ایی شهرستان، فقط 2 میلیارد ریال آن محقق شد.

شهردار آبدانان با اشاره به اینکه سال گذشته پنج بوستان محله ای در مناطق مختلف شهری احداث و تجهیز شد، یادآور شد: اعتبارات محقق نشده سال گذشته شهرداری بعنوان مطالبات پیمانکاران طرح ها و پروژه های عمران شهری به فصل اعتبارات عمران شهری امسال منتقل شده است.

پورساعدی احداث و اصلاح میدان های مهم شهر، رفع سد معبر و ارتباط شهرک های اندیشه و کارکنان، جابجایی میدان خرید و فروش دام، نصب المان و تکمیل میدان شهید رضایی نژاد، رنگ آمیزی کامل جداول شهر، تجهیز پارک های محلات شهر، خرید ماشین آلات سبک و سنگین و پرداخت مطالبات کارکنان و کاگران بازنشسته را از مهمترین فعالیت های شهرداری در یکسال گذشته اعلام کرد.


وی اضافه کرد: قیر مورد نیاز یارانه ای به حد کافی برای اجرای طرح های عمرانی این شهر تهیه و ذخیره شده و تا آخر امسال همه معابر عمومی شهری بطور کامل آسفالت می شود.

شهرداری آبدانان با درجه 6 دارای 50 سال سابقه است. شهرستان آبدانان با 55 هزار نفر جمعیت در 170 کیلومتری جنوب شرقی ایلام قرار دارد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار