کارشناسان بر این باورند که نبود نظارت کافی بانک مرکزی، سرپیچی بانک ها از مصوبات ابلاغ شده در خصوص سود سپرده و تسهیلات را رقم زده است.
کد خبر: ۲۷۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶ 11 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، دور زدن مصوبه کاهش نرخ سود بانکی با عناوین جدید سپرده تا ضرورت به روز شدن خدمات بیمه ای از مهم ترین رویدادهای بورس، بانک و بیمه در هفته ای که گذشت؛


مشکلات بورس تهران از کجا نشات می‌گیرد؟
برخی از کارشناسان بازار سرمایه معتقدند ضعف در رویه کنترل های نظارتی، افشای اطلاعات برخی شرکت ها توسط سودجویان، عدم شناخت و تجربه برخی سهامداران از جمله مواردیست که بورس تهران را تحت تاثیر قرار داده است.


تسهیلات پرداختی بانک‌ها 44 درصد افزایش یافت
تسهیلات پرداختی بانک‌ها طی سه ماهه سال 1395 به بخش های اقتصادی مبلغ 934 هزار میلیارد ریال است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مبلغ 286 هزار ميليارد ريال (معادل 44.1 درصد) افزايش داشته است.


تاسیس بانک منطقه‎ای مشترک با آذربایجان مورد توافق قرار گرفت
رییس کل بانک مرکزی از توافق بر پیشنهاد تاسیس بانک منطقه ای مشترک با جمهوری آذربایجان خبر داد و گفت: در آینده اقدامات لازم برای تاسیس آن انجام خواهد شد.


قیمت ارز درکنار تک نرخی شدن باید واقعی شود
کارشناسان معتقدند اگر قیمت ارز واقعی باشد هم تولید داخلی سرعت می گیرد و هم امر صادرات رونق پیدا می‌کند و از میزان قاچاق نیز کاسته می شود.


دور زدن مصوبه کاهش نرخ سود بانکی با عناوین جدیدسپرده و تسهیلات
کارشناسان بر این باورند که نبود نظارت کافی بانک مرکزی، سرپیچی بانک ها از مصوبات ابلاغ شده در خصوص سود سپرده و تسهیلات را رقم زده است.


ضرورت به روز شدن خدمات بیمه ای در کشور
یک کارشناس بیمه بیان کرد:از 40 سال پیش تا کنون هیچ گونه تغییرات و خدمات اضافی در خصوص بیمه نامه های کشور در اختیار مردم قرار نگرفته و این امر موجب شده که هیچ رشدی هم نسبت به گذشته صورت نگیرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار