مدیرکل حمل ونقل پایانه های استان:
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان کرمانشاه اعلام کرد: تخلف های شرکت های حمل و نقل کالا و مسافر در جلسه های کمیسیون ماده 12 این اداره کل بررسی می شود.
کد خبر: ۲۷۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ 11 August 2016
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،بهمن خسروانی افزود: از ابتدای سال جاری چهار جلسه کمیسیون ماده 12 در این اداره کل با حضور انجمن صنفی شرکت ها، مدیرعامل یا نماینده شرکت های متخلف و همچنین موسسات حمل و نقل برگزار شد.
وی افزود: صدور احکام برای شرکت های خاطی در کمیسیون برگزار شده متناسب با نوع تخلف شرکت های متخلف با تذکر شفاهی و یا جریمه نقدی همراه خواهد شد.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های کرمانشاه اظهار داشت: امسال به تخلف های 23 شرکت رسیدگی شده که از این تعداد به 14 شرکت تذکر شفاهی و 9 شرکت با پرداخت جریمه نقدی و ثبت در پرونده همراه بود.
خسروانی خاطرنشان کرد: ایجاد آرامش به ویژه در بخش های حمل و نقل مسافر و کالا همراه از دغدغه های مهم و اساسی این اداره کل حمل و نقل بوده و کاهش تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقلی می تواند نقش اساسی در تحقق این امر داشته باشد.
وی افزود: مسافران می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی شرکت ها و موسسات حمل و نقلی از طریق ارسال پیامک به سامانه 3000164455 این اداره کل را مطلع کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار