پیروبرگزاری جلسه ای با حضور استاندار محترم ، مدیر کل بحران استان و مدیرکل هواشناسی مقرر گردید تا ساعات کاری اداره های استان در زمانی که دمای هوا به بالای 49 درجه می رسد ساعت 13به پایان رسد.
کد خبر: ۲۷۴۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ 09 August 2016
محمود دشت بزرگ مدیرعامل برق منطقه ای استان خوزستان تغییر ساعات کاری ادارات استان را یکی از اقدامات مهم در راستای کاهش برق دانست و گفت : پیرو برگزاری جلسه با استاندار محترم ، مدیر کل بحران و مدیرکل هواشناسی مقرر گردید تا ساعات کاری اداره های استان در زمانی که دمای هوا به بالای 49 درجه می رسد در ساعت 13به پایان رسد که این کار 5 روز متوالیست که در حال انجام می باشد و طبق اسناد به دست آمده دراین مدت کم حدود 212 مگابایت در مصرف برق کاهش داشته ایم .

ریزگرد ها مشکلی بزرگ در شبکه توزیع برق

وی با اشاره به مشکل ریزگردها در استان گفت: ریزگرد ها و رطوبت بالای هوا باعت کاهش عایق تجهیزات شده که در نتیجه به خاموشی ختم می شود .

مدیر عامل شرکت برق خوزستان در این باره توضیح داد: ما در فاز های مختلف در حال جلوگیری از بروز خاموشی در پی رطوبت وریز گرد ها می باشیم که تاکنون از مهم ترین اقدامات انجام شده می توان به اجرای طرح پوشش سلیونی برای تجهیزات اشاره کرد و گفت : برای این کار حدود 52 میلیارد و 300 میلیون تومان در نظر گرفته شده است و همچنین برای انجام طرح شستشوی لوله های برق از طریق ماشین های پیشرفته حدود 13میلیارد و200 میلیون تومان هزینه صرف شده است .

شرکت های صنعتی بدهکاران بزرگ
مدیر عامل شرکت منطقه ای برق خوزستان و کهکیلویه و بویر احمد موضوع بعدی نشست را بدهی 5/ 134 میلیارد تومانی 20 شرکت صنعتی استانهای خوزستان و کهکیلویه و بویر احمد اعلام کرد و گفت : 19 شرکت صنعتی در خوزستان و 1 شرکت صنعتی در کهکیلویه و بویراحمد بدهی بالغ بر 5/134 به شرکت توزیع نیروی برق دارند.

پروژه های در حال انجام در سال 95
دشت بزرگ گفت : 26 میلیارد سرمایه برای انجام این در نظر گرفته شده است: که یک تعداد پروژه آماده کلنگ زنی می باشد و 2 پروه آماده بهره برداری می باشند .

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار